Hop til indhold

kosttilskud/tangmel

Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

nogen herinde som bruger tangmel

vil gerne have nogle links til tangmel og gerne med en indholdsfortegnelse og jeg hører gerne om jeres erfaringer med tangmel :confused::confused::confused:

da jeg ved det indeholder utrolig mange sporelementer som hunden har behov for som den ikke ellers får via kosten og andre vitamin og mineraltilskud:confused::confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

vil gerne have nogle links til tangmel og gerne med en indholdsfortegnelse og jeg hører gerne om jeres erfaringer med tangmel :confused::confused::confused:

da jeg ved det indeholder utrolig mange sporelementer som hunden har behov for som den ikke ellers får via kosten og andre vitamin og mineraltilskud:confused::confused::confused:

Jeg ved at der er nogle inde for min race som bruger tangmel lidt lige som Hokamix. Men ellers har jeg desværre ikke noget erfaringer med det selv.

Jeg har set at der var et foder som indeholdt tang, men nu kan jeg ikke huske hvad det var... prøver lige at finde det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Lidt off-topic, sorry, men kan du ikke få de ting, i Vital animin?

hvordan mener du vital animin :confused::confused:

hvis det er fordi du mener at alle de yderst sjældne op til 70 spormineraler om det kan findes i vitalanimin så er det nej disse sporstoffer findes kun i tang eller specielle kosttilskud fra udlandet og nogen af dem findes i anima strath

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan mener du vital animin :confused::confused:

hvis det er fordi du mener at alle de yderst sjældne op til 70 spormineraler om det kan findes i vitalanimin så er det nej disse sporstoffer findes kun i tang eller specielle kosttilskud fra udlandet og nogen af dem findes i anima strath

Lidt derhenad ja:-)

Men er det fordi du skal have fat i alle de spormineraler?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har i perioder brugt tangmel til Hailey og Huckie - kun med ET formål.

Tangmel fremhæver hundens naturlige farve, og det har virket på mine :-)

Hailey's brune aftegninger gik fra at være en timelig glansløs lys brun, til at være den smukke dybbrune farve han har nu.

Huckie's dækpels var meget lys - nærmest grålig, og den er sort nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Hailey's brune aftegninger gik fra at være en timelig glansløs lys brun, til at være den smukke dybbrune farve han har nu.

Jeg kan da godt se at jeg ikke behøves at råbe Freya væk nede fra stranden når hun står og gnasker tang længere...hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Lidt derhenad ja:-)

Men er det fordi du skal have fat i alle de spormineraler?

ja jeanette det er alle de der små mikromineraler som vores hunde og os selv har behov for i minimale mængder:5up:

tak black gsd kunne godt bruge den der urteside meget interessant

haily

spændene mange skrkiver at tang giver en lækker farve i pelsen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites