Hop til indhold

Udbud og efterspørgsel


Aslan
 Share

Recommended Posts

Tit er det jo sådanne at jo mere vi efterspørger hundebøger ved boghandleren, jo større er chancerne for at bøgerne kommer i boghandlen....

 

 

Jeg, og sikkert en hel del andre herinde, ønsker brændene at få at vide hvilke hunde racer det kommende forbud lander på.

 

Er der snart nogle der kan sætte racer på ordene kamp/muskelhunde?

 

Hvad ender forbudet med at blive?

 

Og der dukker jo evig mange spørgsmål op herinde på HF, så snart diskutionen bliver taget op.

 

 

 

Hvad nu hvis; alle os der ønsker svar, får mailet (det er så nemt:mrgreen:) til V, justitsministeriets hunde udvalg og guderne må vide hvem vi ellers kan "spamme" med fornuft e-mails for at få svar.

 

Evt skrive til dr og tv2 nyhederne, be dem om hjælpe til at få politikkerne ud af skabet og komme med nogle konkrete navne samt forbud.

(i stedet for at hører dem sige muskelhunde skal forbydes, så kunne det værer rart med navne)

 

Er der nogle der arbejder på en avis, kender en jounalist eller andet, som kan få ud i offentligheden hvordan nogle af os virkelig længes efter at de får fingeren ud af bagdelen og besvare vores spørgsmål.

 

Jeg ved godt at det nok er begrænset at opnå nogle svar, da de "kloge" hoveder sikkert ikke selv ved hvad de skal sige, men jeg syntes at det kunne være forsøget værd.

 

Kunne det tænkes at hvis vi er nok der spørger.....kunne vi så få svar?

 

Hvis man nu sørger for at få mailet til alle dem man kan komme i tanke om, i løbet af den næste uge.....Måske vi kunne komme igennem?

 

 

Hvis i ikke gider, og i syntes det er total plat, kunne i så ikke alligevel smide forslag til hvem jeg skulle sende mails til :blink:

 

 

 

 

 

 

 

Martin mener at det er sådan noget her, som HF tager sig af :mrgreen:

Han er nu så klog :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne være med til at sende en mail regeringen mv.:5up:

 

Synes også snart der må komme nogle racer på det der forbud, jeg er umiddelbart ikke nervøs for "min" egen race, men man ved jo aldrig hvad de finder på:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis en eller anden der er god til at formulere sig kunne sætte sådan et brev sammen og lægge det op her, så man bare skal kopiere teksten over i egen mail - a la Amnestys mails/breve - er jeg klart game :-D jeg er bare en idiot til at formulere mig :oops::(

 

 

 

Det er jeg også. Jeg skrev bare at når nu partiet kunne udtale sig om kamphunde, ville jeg gerne hører om de også kunne udtale sig om hvilke racer der var kamphunde, om de ville vælge ud fra racens navn eller gruppe.

 

Der bliver tit snakket om forbud, hvilke forbud er det i har tænkt jer at lave? Hvis det er et forbud mod racen, hvem skal så vurdere hvilke racer og hvad bliver vurderingen lavet ud fra?

 

Der bliver snakket meget om kamphunde, men jeg mangler at nogle tager ansvar for snakken og får sat navne på hundene.

 

 

Til nyhederne bad jeg om de ikke havde en jounalist der ikke lod sine "ofre" snakke uden om, og om de så ikke kunne snakke med partierne sådan at danskeren kunne få sat navne på hvilke hunde der er tale om og hvilke forbud de ville komme med (og så roste jeg også drs nyheds dame, for hun lod nemlig ikke hende der brændmærkede hendes heste....smutte!)

 

 

Bare skriv hvad du mener/syntes, jeg tror godt de kan forstå dig selv med dprlig formulering (hvilket dog ikke er min fornem,melse at du har :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne være med til at sende en mail regeringen mv.:5up:

 

Synes også snart der må komme nogle racer på det der forbud, jeg er umiddelbart ikke nervøs for "min" egen race, men man ved jo aldrig hvad de finder på:confused:

 

Du skal ikke være sikekr på, at du er "fredet"... hvis alle molosserne ryger i "muskelhund"-spanden (og en del af dem er der vel allerede), så ryger granden vel også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke være sikekr på, at du er "fredet"... hvis alle molosserne ryger i "muskelhund"-spanden (og en del af dem er der vel allerede), så ryger granden vel også?

 

Ja man ved jo aldrig hvad der sker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er en god idé!

Men kunne alle de som allerede har arbejdet med at finde e-mail adresser ikke ligge dem herinde?

Håber at nogen som kan finde ud af at formulere sig vil lægge en tekst til kopiering herind.

Er der ikke en underskrift indsamling et sted på nettet?

 

Kan se at man allerede for lang tid siden har lavet et forbud mod "muskelhunde" i nordbyen i slagelse.. ud fra artiklerne kan jeg forstå at forbuddet kommer på baggrund af en beboerafstemning. Det kunne da være meget interessant at høre hvordan de har båret sig ad med at difinere "muskelhunde"...?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9613373.html

Har skrevet til Fællesorganisationens Boligforening (FOB's) som der henvises til:

"Hej, jeg har læst et par artikler om at kamphunde/muskelhunde allerede i 07 blev gjort forbudt i Nordbyen, Slagelse ved en beboer afstemning.

Jeg undre mig over hvorledes foreningen definere muskelhunde, da det må siges at være en betegnelse som kan dække over utroligt mange racer, og kan ikke finde svar på det i nogen af de artikler jeg har fundet.

På forhånd tak for svar."

 

Har fået svar :)

"Til Kristine ! Bemærk, at vi skriver: muskelhunde og/eller blandinger af disse. Hundene skal registreres, og vi kan forlange dyrlægeattest, hvis tvivlsspørgsmål skulle opstå, men det kan være et vanskeligt problem at løse. Venlig hilsen

FOB L. Christensen"

 

 

Så de ved det åbenbart heller ikke :/

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...