Hop til indhold

Tag et kig på hjemmesiden


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Jeg sad og ledte efter nogle tegninger af en cocker og en golden inde på Google.

Pludselig "faldt" jeg over denne hjemmeside: http://www.petdesign.dk/hunde_racer.htm, tag et kig derinde! :mrgreen:

Jeg havde ikke regnet med at jeg ville finde sådan noget flot noget.

Jeg synes alle billederne er rigtig flot lavet.

Jeg syntes de var så flotte, at jeg printede et billede ud af cockeren og goldenen, og hængte det endda op bagefter :-D

Hvad synes I om billederne? :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lurede jo straks på beaglen :oops: Og jo det er en flot tegning, men beaglen er i mine øjne for grov i ansigtet... Den type avles der dog også, så den er såmend korrekt nok... Ingen tvivl om at det er en der kan finde ud af at tegne!

Efter nogens meninger er alle hundene sikkert ikke helt "korrekte" tegnede... Hehe ;-)

For eksempel har dobermannen "hængeører", den skal have strittende ører :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lurede jo straks på beaglen :oops: Og jo det er en flot tegning, men beaglen er i mine øjne for grov i ansigtet... Den type avles der dog også, så den er såmend korrekt nok... Ingen tvivl om at det er en der kan finde ud af at tegne!

Jeg er også enig med dig i at beaglen har et ret groft hoved. Men alle tegningerne er flotte alligevel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad og ledte efter nogle tegninger af en cocker og en golden inde på Google.

Pludselig "faldt" jeg over denne hjemmeside: http://www.petdesign.dk/hunde_racer.htm, tag et kig derinde! :mrgreen:

Jeg havde ikke regnet med at jeg ville finde sådan noget flot noget.

Jeg synes alle billederne er rigtig flot lavet.

Jeg syntes de var så flotte, at jeg printede et billede ud af cockeren og goldenen, og hængte det endda op bagefter :-D

Hvad synes I om billederne? :mums:

 

:evil: der er ingen coton

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min tidligere kleiner münsterländer Gajo, hun har tegnet

http://www.pet-art.net/gallery-coloured-pencil.htm

 

Jeg nyder tegningen hver dag.

 

Må man lige få lov at stille nogle spørgsmål? :blink:

  • Kan hun også tegne/male i sort/hvid?
  • Hvad koster det at få malet sådan et billede?
  • Hvordan får man billedet? Med posten?
  • Hvad maler hun det på og hvilken slags maling maler hun med?

Tak :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun kan lave det, ligesom du har lyst til. Priserne kan du se, inde på hendes side.

Jeg fik tegningen med posten, i en alm (post) paprulle.

Jeg bestilte en tegning, med farveblyant, da jeg mente, at det var bedst, til det billede jeg ville have, jeg har ikke nogen idé om, hvilken materiale hun bruger til de andre typer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...