Hop til indhold

PSYKOPAT sej hund


Aslan
 Share

Recommended Posts

Monstro træningen begynder at give pote (høhøhø)?

 

Aslan er absolut den mest psykopat seje vovse i Ringe!!!!

 

Jeg er så den mest psykopat dumme ejer, men det behøves vi jo ikke snakke om :engel:

 

 

 

Vi var jo lige ude og gå, og Aslan var ligeglad med damen, barnet, og barnevognen. Han ville bare snuse. Aslan ænsede ikke alle børnene inde i børnehaven. Han ville bare snuse.

 

"Aslan her" Han kom........

"kontakt" og jeg fik kontakt, fint med mig, så slap jeg ham og han fes ud på det grønne område.

 

Der kom en cykelidt, han kiggede jeg sagde "frem" og aslan løb frem (væk fra cykelisten" :klap2:

 

Fint, der er styr på hunden, det går frem ad, og går i min egen lille romantiske hunde verden hvor alt er dejligt. Går mod solen, lukker mine øjne, nyder at vi er alene i hele verden....................

 

 

Lige indtil jeg ser Aslan har smidt sig ned, ligger i "der kommer hund" postion, FUCK, hvor? panik?

 

DU BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg ser hund og ejer, de kommer imod os (med snor),

Jeg går stille mod aslan, da jeg jo efterhånden kender at panik går du, løber han.

 

Du blir!

 

Aslan kigger på mig og kigger på hunden, han sitre ikke som han plejer, og jeg tænker, Erj.....går det?

 

Du blir, jeg er henne ved ham nu, sætter mig ned, de andre går tæt fordi os, jeg propper aslan med hjemmelavede ostahaps godbider.

 

Nu er de et stykke fra os, jeg siger plads, Aslan kommer på plads, han kigger lige tilabge for at se dem en til gang, giver mig kontakt og jeg siger dri samtidig med frem håndsignalet, og aslan løber frem :klap2:

 

 

Det var så total sejr sejt agtigt. Jeg var helt oppe og ringe :klap2:

 

 

(at det så sikkert bare var for varmt til at lege er så en andne side af sagen)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan er absolut den mest psykopat seje vovse i Ringe!!!!

 

Jeg er så den mest psykopat dumme ejer, men det behøves vi jo ikke snakke om :engel:

 

 

 

Vi var jo lige ude og gå, og Aslan var ligeglad med damen, barnet, og barnevognen. Han ville bare snuse. Aslan ænsede ikke alle børnene inde i børnehaven. Han ville bare snuse.

 

"Aslan her" Han kom........

"kontakt" og jeg fik kontakt, fint med mig, så slap jeg ham og han fes ud på det grønne område.

 

Der kom en cykelidt, han kiggede jeg sagde "frem" og aslan løb frem (væk fra cykelisten" :klap2:

 

Fint, der er styr på hunden, det går frem ad, og går i min egen lille romantiske hunde verden hvor alt er dejligt. Går mod solen, lukker mine øjne, nyder at vi er alene i hele verden....................

 

 

Lige indtil jeg ser Aslan har smidt sig ned, ligger i "der kommer hund" postion, FUCK, hvor? panik?

 

DU BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg ser hund og ejer, de kommer imod os (med snor),

Jeg går stille mod aslan, da jeg jo efterhånden kender at panik går du, løber han.

 

Du blir!

 

Aslan kigger på mig og kigger på hunden, han sitre ikke som han plejer, og jeg tænker, Erj.....går det?

 

Du blir, jeg er henne ved ham nu, sætter mig ned, de andre går tæt fordi os, jeg propper aslan med hjemmelavede ostahaps godbider.

 

Nu er de et stykke fra os, jeg siger plads, Aslan kommer på plads, han kigger lige tilabge for at se dem en til gang, giver mig kontakt og jeg siger dri samtidig med frem håndsignalet, og aslan løber frem :klap2:

 

 

Det var så total sejr sejt agtigt. Jeg var helt oppe og ringe :klap2:

 

 

(at det så sikkert bare var for varmt til at lege er så en andne side af sagen)

:5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up:

:klap2:

:klap2:

:klap2:

:klap2:

:klap2:

seje aslan og ejer.. jeg er misundelig :oops: når andre hunde går forbi prøver cujo alligevel lige at komme hen for at hilse, selvom han sidder/ligger pænt først :damn: du må lige lærer mig hvordan jeg når det sidste stykke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

du må lige lærer mig hvordan jeg når det sidste stykke :engel:

 

 

Tak.

 

 

Jamen det ved jeg ikke, jeg har jo lidt på fornemmelsen at aslan bre indså at det var for varmt at lege aligevel, så han kunne ligeså godt få en god oplevelse med mig (verdens herredømmet du hved :blink: )

 

Men når vi har øvet "du blir" så er det jo alle steder, samt kontakt øvelser.

DU blir! Alt imens jeg hopper rundt og griner i haven

 

Du blir, alt imens jeg kyler godbider ud over det hele

 

Du blir, løs snor, alt imens andre hudne går forbi.

 

 

Men igen...........det er jo varmt.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak.

 

 

Jamen det ved jeg ikke, jeg har jo lidt på fornemmelsen at aslan bre indså at det var for varmt at lege aligevel, så han kunne ligeså godt få en god oplevelse med mig (verdens herredømmet du hved :blink: )

 

Men når vi har øvet "du blir" så er det jo alle steder, samt kontakt øvelser.

DU blir! Alt imens jeg hopper rundt og griner i haven

 

Du blir, alt imens jeg kyler godbider ud over det hele

 

Du blir, løs snor, alt imens andre hudne går forbi.

 

 

Men igen...........det er jo varmt.......

 

Åhhhhrrr,... hold nu op med alt det der: der var varmt, Aslan havde sikkert hovedpine, den anden hund lugtede nok grimt..... og hvad du ellers kan finde af undskyldninger.

 

Aslan var dygtig!. Så nyd det dog og husk på, at det er når du formår at få tingene til at lykkes (uanset omstændighederne) at han lærer at opføre sig som du gerne vil have.

 

Super godt gået. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhrrr,... hold nu op med alt det der: der var varmt, Aslan havde sikkert hovedpine, den anden hund lugtede nok grimt..... og hvad du ellers kan finde af undskyldninger.

 

Aslan var dygtig!. Så nyd det dog og husk på, at det er når du formår at få tingene til at lykkes (uanset omstændighederne) at han lærer at opføre sig som du gerne vil have.

 

Super godt gået. :5up:

 

 

 

åhndskyld, men det er så uvirkeligt, at vores lille djævel faktisk præsterede at vælge fornuftigt frem for ..... unghundsk :mrgreen:

 

Men helt vildt lækker følelse når noget fungere :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Monstro træningen begynder at give pote (høhøhø)?

 

Aslan er absolut den mest psykopat seje vovse i Ringe!!!!

 

Jeg er så den mest psykopat dumme ejer, men det behøves vi jo ikke snakke om :engel:

 

 

 

Vi var jo lige ude og gå, og Aslan var ligeglad med damen, barnet, og barnevognen. Han ville bare snuse. Aslan ænsede ikke alle børnene inde i børnehaven. Han ville bare snuse.

 

"Aslan her" Han kom........

"kontakt" og jeg fik kontakt, fint med mig, så slap jeg ham og han fes ud på det grønne område.

 

Der kom en cykelidt, han kiggede jeg sagde "frem" og aslan løb frem (væk fra cykelisten" :klap2:

 

Fint, der er styr på hunden, det går frem ad, og går i min egen lille romantiske hunde verden hvor alt er dejligt. Går mod solen, lukker mine øjne, nyder at vi er alene i hele verden....................

 

 

Lige indtil jeg ser Aslan har smidt sig ned, ligger i "der kommer hund" postion, FUCK, hvor? panik?

 

DU BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg ser hund og ejer, de kommer imod os (med snor),

Jeg går stille mod aslan, da jeg jo efterhånden kender at panik går du, løber han.

 

Du blir!

 

Aslan kigger på mig og kigger på hunden, han sitre ikke som han plejer, og jeg tænker, Erj.....går det?

 

Du blir, jeg er henne ved ham nu, sætter mig ned, de andre går tæt fordi os, jeg propper aslan med hjemmelavede ostahaps godbider.

 

Nu er de et stykke fra os, jeg siger plads, Aslan kommer på plads, han kigger lige tilabge for at se dem en til gang, giver mig kontakt og jeg siger dri samtidig med frem håndsignalet, og aslan løber frem :klap2:

 

 

Det var så total sejr sejt agtigt. Jeg var helt oppe og ringe :klap2:

 

 

(at det så sikkert bare var for varmt til at lege er så en andne side af sagen)

 

Ved du hvad........:rolleyes: Jovist solen skinner lidt, meeeen det er aldrig for varmt at lege...hvis man virkelig vil.

 

Jeg tror Aslan tænkte..."Idag er det min tur til at vise min mor, at hun faktisk er en hammer go´hundemor, med styr på sagerne" :ae:

 

Du ved, sådan lidt karma fra din dreng! :lun:

 

Måske virker det ikke i morgen, måske gør det, men ingen kan tage successen fra dig idag.

 

Ps. Jeg tror Aslan har droppet herredømmet og vil nu være duksebarn. :idea::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...