Hop til indhold

Dugfrisk skud af Tullen


Freudika
 Share

Recommended Posts

Velkommen til Gitte

 

Tulle er en havaneser - eller Bichon Havanais som racen hedder hvis man skal være helt korrekt ...

 

og ja - jeg synes jo også hun er totalt dejlig ... og iiiihh hvor jeg elsker, at vi har fået hende med i seng - så kan vi ligge der inde hele søndag morgen og gasse den - og ingen gider stå op eller noget - Tulle gider dårligt rejse sig, når jeg synes at nu må det være på tide, at hun lige får en tur i haven ... men så kommer hun i haven - og så går vi ind og lægger os igen ... det kan vi godt li :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten :D

 

Ja, der er ikke noget bedre end at "gasse" sig i sengen sammen med en lille puttegris :mrgreen: sådan en har vi også herhjemme, vores lille Yorki på 7 mdr. Hun elsker sofaer, dyner og tæpper og så kan hun heldigvis lide at sove længe.

 

Hilsen Gitte

 

P.s. Hvordan gør man det der med at kopiere de indlæg man svare på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak for velkomsten :D

 

Ja, der er ikke noget bedre end at "gasse" sig i sengen sammen med en lille puttegris :mrgreen: sådan en har vi også herhjemme, vores lille Yorki på 7 mdr. Hun elsker sofaer, dyner og tæpper og så kan hun heldigvis lide at sove længe.

 

Hilsen Gitte

 

P.s. Hvordan gør man det der med at kopiere de indlæg man svare på?

Ja, du qouter, kopiere på quote og retter på edit og skriver private beskeder på pm :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...