Hop til indhold

Koda snarlig debut i Lp1 & Rally begynder


Linda
 Share

Recommended Posts

Så er Koda meldt til Lp1 og rally begynder prøve d. 11 oktober i Årslev :blink:

 

Rally er han klar til men er ikke helt lige så sikker på lp1 men der jo tid nok til lidt træning endnu. Han er en rigtig skrapsak og meget opmærksom på mig under træning vi træner dagligt med Kiki som forstyrende element, hvor hun fare rundt med sin bold omkring os hehe... Koda virker på det punkt allerede meget voksen hehe han ikke engang lader sig invitere til leg af alle kiki's tilnærmelser hehe...

 

Forventer at beså rally prøve prøven og Lp den kan gå godt eller mindre godt nu må vi se han kan øvelserne mangler dog lidt præcision i et par stykker men er da også god træning til en prøve både for mig og ham. Så vi glæder os meget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver rigtig spændene, men jeg er sikker på at det nok skal gå godt :5up:

 

Der er jo også to mdr. endnu til at få trænet og man kan faktisk nå overraskende meget på to mdr.! :-D

Vi kan tage ud og træne sammen på et tidspunkt hvis du har lyst :-)

 

 

Tager dig hermed på ordet Anne :5up:

Chivas og Koda skulle jo også gerne blive gode venner...

Link til indlæg
Del på andre sites

nej hvor spændende... Årslev... hmm.. det kunne være man skulle melde sig til begynder rally og se om det gik... Kræet kan sagtens, mere om jeg kan styre mine nerver :oops:

 

Ja konkurrence nerver er noget pudsigt noget, men på den anden side hvis man kunne være helt "kold" ville der jo ingen spænding være...

 

Synes du skal melde til så kan du jo altid få trænet dine konkurrence nerver :5up:

 

www.dk-kreds3.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager dig hermed på ordet Anne :5up:

Chivas og Koda skulle jo også gerne blive gode venner...

 

Det er bare i orden :5up:

 

Ja, det ville da være rarest hvis de to kunne blive ved med at være så glade for hinanden som de har været de andre gange de har mødtes :5up:

- Det er altså lidt sjovt at Chivas er så glad for Koda, når man tænker på hvor ækel han syntes at Koda og hans søskende var da de var små :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare i orden :5up:

 

Ja, det ville da være rarest hvis de to kunne blive ved med at være så glade for hinanden som de har været de andre gange de har mødtes :5up:

- Det er altså lidt sjovt at Chivas er så glad for Koda, når man tænker på hvor ækel han syntes at Koda og hans søskende var da de var små :lol:

 

Han må have været temmelig ulækker som hvalp ham koda for Kiki havde absolut heller ingen interesse i ham de første par uger, hun ikke så meget som kiggede på ham var lidt sjovt at se... Men de elsker jo hinanden for det meste, med mindre lige for en hjerneblødning over et eller andet som hun mener Koda gør hehe:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han må have været temmelig ulækker som hvalp ham koda for Kiki havde absolut heller ingen interesse i ham de første par uger, hun ikke så meget som kiggede på ham var lidt sjovt at se... Men de elsker jo hinanden for det meste, med mindre lige for en hjerneblødning over et eller andet som hun mener Koda gør hehe:engel:

 

Jamen han var da bare en ækel, ildelugtende, ulækker lille ting, addr :badr:

- Syntes de firbenene i hvert fald :mrgreen: Jeg syntes der i mod at han var/er en rigtig lille lækkerbasser :lun::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...