Hop til indhold

Multiquote


MissMilladk
 Share

Recommended Posts

Hvad betyder knappen Multiquote, når man skriver nye indlæg - og hvordan virker den?

 

Jeg kan nemlig ikke få den til at virke. Det eneste, der sker, når jeg trykker på den er, at en grøn knap bliver rød.

 

Det jeg egentlig troede, det kunne - og som jeg så også gerne vil lære hvordan man gør, hvis man ikke gør det ved hjælp af dén knap - er hvordan man quoter to forskellige, altså på følgende måde:

 

X har skrevet et indlæg som Y quoter, f.eks.

 

Jeg kan godt lide hunde.

 

 

Det kan jeg også.

 

 

Og så vil jeg gerne kopiere begge citater ind i et nyt indlæg, så både X' og Ys indlæg kommer med i mit indlæg. Men det kan jeg ikke få til at virke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder knappen Multiquote, når man skriver nye indlæg - og hvordan virker den?

 

Jeg kan nemlig ikke få den til at virke. Det eneste, der sker, når jeg trykker på den er, at en grøn knap bliver rød.

 

Det jeg egentlig troede, det kunne - og som jeg så også gerne vil lære hvordan man gør, hvis man ikke gør det ved hjælp af dén knap - er hvordan man quoter to forskellige, altså på følgende måde:

 

X har skrevet et indlæg som Y quoter, f.eks.

 

 

 

 

Det kan jeg også.

 

 

Og så vil jeg gerne kopiere begge citater ind i et nyt indlæg, så både X' og Ys indlæg kommer med i mit indlæg. Men det kan jeg ikke få til at virke.

Er det, det

Du er ikke den eneste, jeg har endnu heller ikke fundte ud af det :oops::genert:

her du mener???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke helt - for jeg kunne godt tænke mig, at det så sådan her ud:

 

Jeg kan godt lide hunde

Det kan jeg også

 

Og det er så hér, at jeg gerne vil skrive noget under både X's & Ys indlæg.

 

 

(Ovenstående kan jeg kun få til at virke ved at kopiere fra en anden side, som bruger phpBB :cool:, men det er sådan, at jeg godt kunne tænke mig at det så ud)

Link til indlæg
Del på andre sites

... okay, hvis det så ud på den anden måde, ville det nok også være fint nok :mrgreen: Gør du det ved hjælp af multiquote-knappen?

 

Jamen...

 

Ved siden af citer kanppen, er der en lille knap, hvor der står "multiqoute besked" når man holder musen henover, tryk på den ved de indlæg du gerne vil qoute, og ved den sidste bedsked så tryk på den normale qoute knap...:mrgreen:

 

...jeg prøver så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, nu bliver jeg krævende det ved jeg godt :blink: Men kan det andet ikke lade sig gøre? Altså det som jeg gav eksempel på? For jeg kan godt se problemet, hvis Y på side 117 i en tråd har quotet X fra side 1 og jeg så vil have begge quotes med, så skal jeg lede 117 sider igennem for at finde og multiquote X's besked (for jeg kan jo ikke se ud af Ys indlæg, hvor i tråden X's indlæg står). I stedet for blot at klikke på Y's indlæg og på den måde få begge quotes med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeejj, nu troede jeg lige at du var sådan en kloge-åge der kunne fortælle mig det :( :blink:

 

Nå, men tak for hjælpen med det andet i hvert fald, så blev jeg da lidt klogere :mrgreen:

Kloge-åge nej da, jeg er nørd det siger Dogfather selv:mrgreen:

 

Okay, nu bliver jeg krævende det ved jeg godt :blink: Men kan det andet ikke lade sig gøre? Altså det som jeg gav eksempel på? For jeg kan godt se problemet, hvis Y på side 117 i en tråd har quotet X fra side 1 og jeg så vil have begge quotes med, så skal jeg lede 117 sider igennem for at finde og multiquote X's besked (for jeg kan jo ikke se ud af Ys indlæg, hvor i tråden X's indlæg står). I stedet for blot at klikke på Y's indlæg og på den måde få begge quotes med.

Kan bare ikke så godt lide det der med flere bokse i en boks, det forvirrer øjet, eller det forvirrer ihvertfald mit øje:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, det virkede! :banan:

 

Jeg syntes også jeg har set folk dele et indlæg fra en person op i flere, hvordan gør man så det :confused:

 

Det gør man "manuelt" - man deler teksten, hvor man synes og sørger for at hver del af den tekst man deler er omklammet af [ qoute] [ /quote] a la

 

[ QUOTE]man deler teksten, hvor man synes[ /QUOTE]

 

[ QUOTE]og sørger for at hver del af den tekst man deler er omklammet af [ qoute] [ /quote][ /QUOTE]

 

dette bliver til

 

man deler teksten, hvor man synes

 

og sørger for at hver del af den tekst man deler er omklammet af [ qoute] [ /quote]

 

giver det overhovedet nogen mening :hmm: svært at forklare nemt at bruge :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, det virkede! :banan:

 

Altså...

 

syntes også jeg har set folk dele et indlæg fra en person op i flere, hvordan gør man så det :confused:

 

...sådan her?

 

Jeg gør det bare manuelt. Altså, når jeg citerer dit indlæg, så kopierer jeg (quote=Aussiepower!;osv) op foran det jeg vil citere og afslutter med (/quote)

 

Og det gør jeg så på hvert enkelt stykke tekst jeg gerne vil citere.. Giver det mening?

 

Jeg ved ikke om der er en lettere måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør man "manuelt" - man deler teksten, hvor man synes og sørger for at hver del af den tekst man deler er omklammet af [ qoute] [ /quote] a la

 

[ QUOTE]man deler teksten, hvor man synes[ /QUOTE]

 

[ QUOTE]og sørger for at hver del af den tekst man deler er omklammet af [ qoute] [ /quote][ /QUOTE]

 

dette bliver til

 

 

 

 

 

giver det overhovedet nogen mening :hmm: svært at forklare nemt at bruge :oops:

 

Ærlig talt nej :oops: Det giver ikke ret meget mening i mit lille hoved -nok fordi der står [ QUOTE] temmelig mange steder i din tekst, men jeg kan da give det er forsøg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså...

 

 

 

...sådan her?

 

Jeg gør det bare manuelt. Altså, når jeg citerer dit indlæg, så kopierer jeg (quote=Aussiepower!;osv) op foran det jeg vil citere og afslutter med (/quote)

 

Og det gør jeg så på hvert enkelt stykke tekst jeg gerne vil citere.. Giver det mening?

 

Jeg ved ikke om der er en lettere måde.

 

Ahh ja, det gav lidt mere mening end A9's forklaring :5up: Jeg må prøve mig frem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså...

 

 

 

...sådan her?

 

Nå, lad os...

 

Jeg gør det bare manuelt. Altså, når jeg citerer dit indlæg, så kopierer jeg (quote=Aussiepower!;osv) op foran det jeg vil citere og afslutter med (/quote)

 

se om...

 

Og det gør jeg så på hvert enkelt stykke tekst jeg gerne vil citere.. Giver det mening?

 

Jeg ved ikke om der er en lettere måde.

 

Det virker :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...