Hop til indhold

Ejer overfaldet af sine 2 kamphunde


Lonny
 Share

Recommended Posts

I dag da jeg skulle nusse lidt med mine dejlige hunde, der lykkedes det Luna at smånappe mig 2 gange. I ved det der smånapperi de gør med fortænderne, når de tror at de hjælper med at gøre dig ren, og som rent faktisk gør rigtig ondt.

 

Anden gang hun gjorde der, der blev jeg bare så overrasket at jeg brølede "Av, for h......!"

 

Herefter sprang de 2 hunde bare på mig, jeg nåede slet ikke at reagere, før at de begge forsøgte at kvæle mig :shock:

 

De kunne jo ikke sådan have at deres mor blev sur, så måtte de jo lige sørge for at kysse smerten væk. Og det kan altså godt virke en smule voldsomt når 2 overivrige hunde gør deres allerbedste for at slikke dig i hele hovedet :lol:

 

Jeg overlevede dog, men har lært at man ikke skal gøre sine hunde forskrækkede, da de så er ret voldsomme i deres måde at sige undskyld på :lol:

 

I al denne debat om for eller imod kamphunde, kan vi godt have brug for lidt søde/sjove historier om vores dejlige hunde, så kom bare med dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
I dag da jeg skulle nusse lidt med mine dejlige hunde, der lykkedes det Luna at smånappe mig 2 gange. I ved det der smånapperi de gør med fortænderne, når de tror at de hjælper med at gøre dig ren, og som rent faktisk gør rigtig ondt.

 

Anden gang hun gjorde, der blev jeg bare så overrasket at jeg brølede "Av, for h......!"

 

Herefter sprang de 2 hunde bare på mig, jeg nåede slet ikke at reagere, før at de begge forsøgte at kvæle mig :shock:

 

De kunne jo ikke sådan have at deres mor blev sur, så måtte de jo lige sørge for at kysse smerten væk. Og det kan altså godt virke en smule voldsomt når 2 overivrige hunde gør deres allerbedste for at slikke dig i hele hovedet :lol:

 

Jeg overlevede dog, men har lært at man ikke skal gøre sine hunde forskrækkede, da de så er ret voldsomme i deres åde at sige undskyld på :lol:

 

I al denne debat om for eller imod kamphunde, kan vi godt have brug for lidt søde/sjove historier om vores dejlige hunde, så kom bare med dem :-D

 

He he super sødt:-D

 

Jeg kender det godt, og vil bare lige sige, at rottweilere har tunger på størrelse med rådhuspladsen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Mulline lå og så fjernsyn.

Der var kun lige plads til hende i sofaen, men Mille mente som vanligt at der sagtens kunne være en lille vovse ved siden af Mulline.

Og det kunne der så godt, når bare Mulline lige flyttede sig op ad ryglænet.

 

Mille sad nu på de yderste 18 cm og mente at hvis man lægger sig ind over Mulline og møsser så bliver der god plads.

Og ganske rigtigt. Der var mere plads.:5up: Ovenpå Mulline :shock:

 

Det skal vel lige tilføjes at Freja lå i den anden ende af bemeldte sofa.

 

Så var tæverne på plads. alle tre Hehe .:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he super sødt:-D

 

Jeg kender det godt, og vil bare lige sige, at rottweilere har tunger på størrelse med rådhuspladsen:mrgreen:

 

Laver de så også de der krammere når der skal kysses, altså et forben på hver sin side af hovedet? For jeg kan da godt forstille mig at med tunger på størrelse med rådhuspladsen, og en vægt på dobbelt så meget som mine, så kan der virkelig blive kysset og krammet igennem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Laver de så også de der krammere når der skal kysses, altså et forben på hver sin side af hovedet? For jeg kan da godt forstille mig at med tunger på størrelse med rådhuspladsen, og en vægt på dobbelt så meget som mine, så kan der virkelig blive kysset og krammet igennem :lol:

 

Jeps det er lige hvad de gør:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mulline lå og så fjernsyn.

Der var kun lige plads til hende i sofaen, men Mille mente som vanligt at der sagtens kunne være en lille vovse ved siden af Mulline.

Og det kunne der så godt, når bare Mulline lige flyttede sig op ad ryglænet.

 

Mille sad nu på de yderste 18 cm og mente at hvis man lægger sig ind over Mulline og møsser så bliver der god plads.

Og ganske rigtigt. Der var mere plads.:5up: Ovenpå Mulline :shock:

 

Det skal vel lige tilføjes at Freja lå i den anden ende af bemeldte sofa.

 

Så var tæverne på plads. alle tre Hehe .:5up:

 

Det er da ren hygge :lun: Men som regel kun de første 10 minutter, da man herefter begynder at mærke at man bliver fladere og fladere, og at ens ribben vist snart ikke kan modstå vægten længere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Det er da ren hygge :lun: Men som regel kun de første 10 minutter, da man herefter begynder at mærke at man bliver fladere og fladere, og at ens ribben vist snart ikke kan modstå vægten længere :lol:

 

Og hvis man løfter hånden for lig´som at afværge for "overfaldet" så mener Mille at det betyder "Gi mig Fem" og så kommer der en rimelig stor pote for fuld skrue lige i ansigtet. Det gør pæææænt nas.

Link til indlæg
Del på andre sites

I

De kunne jo ikke sådan have at deres mor blev sur, så måtte de jo lige sørge for at kysse smerten væk. Og det kan altså godt virke en smule voldsomt når 2 overivrige hunde gør deres allerbedste for at slikke dig i hele hovedet :lol:

 

Jeg overlevede dog, men har lært at man ikke skal gøre sine hunde forskrækkede, da de så er ret voldsomme i deres måde at sige undskyld på :lol:

 

Kender det så udmærket - Leroy suger sig nærmest fast til ens ansigt, og så tværer han bare mulen rundt og rundt. Man skal vaskes bagefter, men det er umuligt at være sur :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Kender det så udmærket - Leroy suger sig nærmest fast til ens ansigt, og så tværer han bare mulen rundt og rundt. Man skal vaskes bagefter, men det er umuligt at være sur :lol:

 

Var det ikke dig der engang fik et blåt øje på grund af en "gi pote" situation?

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis man løfter hånden for lig´som at afværge for "overfaldet" så mener Mille at det betyder "Gi mig Fem" og så kommer der en rimelig stor pote for fuld skrue lige i ansigtet. Det gør pæææænt nas.

 

:lol:

 

Det gør Luna om natten hvis hun vil ind under dynen, hvis man ikke er vågen nok til at reagere på at hun skubber, så får man lige en pote dasket i ansigtet :lol: Jeg gruer lidt for hvordan jeg ser i ud i ansigtet når hun bliver større :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den historie må du vist lige komme med igen, jeg tror ikke at jeg har hørt den, men det lyder som om jeg gerne vil høre den :lol:

 

Åh det var såmænd bare den gang vi lige havde fået Vinnie, og jeg gik helt vildt op i at klikkertræne hende.

Det gik også helt fint, hun lærte mange ting, men så begyndte vi på "gi pote" og det var motorikken altså ikke til.

Enten det, eller hun misforstod, og troede at "gi pote" betød "stik mig én på skrinet" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh det var såmænd bare den gang vi lige havde fået Vinnie, og jeg gik helt vildt op i at klikkertræne hende.

Det gik også helt fint, hun lærte mange ting, men så begyndte vi på "gi pote" og det var motorikken altså ikke til.

Enten det, eller hun misforstod, og troede at "gi pote" betød "stik mig én på skrinet" ;-)

 

Nå, men hun skal da have ros for forsøget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur besluttede sig en gang for at godt begge kunne ligge på den samme sofa, og at han ville ligge inderst. Det var helt fint med mig, og vi faldt rent faktisk begge i søvn :lun:

 

Men efter en halv times tid, så syntes Baldur at han lige skal strække sine ben, så han retter alle 4 ben og strækker rigtig godt igennem, men dette betyder at jeg så får alle hans ben lige i ryggen, og stille og roligt bliver skubbet ud over kanten på sofaen. Så jeg vågnede da jeg landede på gulvet ved siden af sofaen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh det var såmænd bare den gang vi lige havde fået Vinnie, og jeg gik helt vildt op i at klikkertræne hende.

Det gik også helt fint, hun lærte mange ting, men så begyndte vi på "gi pote" og det var motorikken altså ikke til.

Enten det, eller hun misforstod, og troede at "gi pote" betød "stik mig én på skrinet" ;-)

 

Det for mig forresten til at tænke på en historie en af mine venner fortalte :-D

 

Han er vokset op med Bull Terrier, og en dag han kom hjem fra skole så han en af hundene og kaldte selvfølgelig på den. Den glade lille hund kom stormende alt hvad den små ben kunne bære den, men undervejs hen til ham får den øje på en kat, og dette bringer den lidt ud af balance. Så i stedet for at ende sit vilde løb lige ved siden af min ven, så ramte den lige lidt ved siden af, og stormede med fuld kraft ind i hans ben...

 

Min ven knækkede lige et knæ ved den lejlighed, og måtte en tur på sygehuset. Så man skal passe på med overglade hunde der ikke helt kan styre deres bevægelser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Det kan jeg tale med om :oops: Alto har et par gange flækket min læbe :evil: Første gang lå jeg og slumrede på sofaen. Manden kommer hjem og Alto har det ritual, at han kommer løbende ind til mig for at fortælle mig at "far" er kommet hjem - men altså når man er en stor kluntet schæfer glemmer man liiiige at stoppe, hvorefter han hamre sin snude ind i min overlæbe :mrgreen: en ispose klarede heldigvis skaden:5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Kan man andet end at ELSKE de kræ:lun:

Lexus gi'r IKKE møsser overhovedet:cry:

Men han gi'r ind imellem "kram" og "snot nys"

Når jeg sidder på gulvet sker det at han kommer op på mine skuldere med forbenen og "strammer til" og hovedet og hals bliver strukket op/ud:lol:

Hans snot nysser er når man lige tror at NU får man et vådt møz. Næ nej, gu gør man da ej. Det siger ffftt og så er man våd i hele hovedet:lol::lol:

 

Sidste vi var nede ved banden, og da de to hanhunde kom ud, fik jeg rigtige møs af 70kg Voodoo, han væltede mig også var jeg prisgivet og dømt til at drukne i DdB kys. 73kg Keeper går ind mellem benene på een så man bliver løftet op:lol: Keeper har altid været min "lille" kæledikke der nede. Når han giver møs er det med hans hængekinder som han køre rundt i hele hovedet på een

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Kan man andet end at ELSKE de kræ:lun:

Lexus gi'r IKKE møsser overhovedet:cry:

Men han gi'r ind imellem "kram" og "snot nys"

Når jeg sidder på gulvet sker det at han kommer op på mine skuldere med forbenen og "strammer til" og hovedet og hals bliver strukket op/ud:lol:

Hans snot nysser er når man lige tror at NU får man et vådt møz. Næ nej, gu gør man da ej. Det siger ffftt og så er man våd i hele hovedet:lol::lol:

 

Sidste vi var nede ved banden, og da de to hanhunde kom ud, fik jeg rigtige møs af 70kg Voodoo, han væltede mig også var jeg prisgivet og dømt til at drukne i DdB kys. 73kg Keeper går ind mellem benene på een så man bliver løftet op:lol: Keeper har altid været min "lille" kæledikke der nede. Når han giver møs er det med hans hængekinder som han køre rundt i hele hovedet på een

 

Du må lige lære ham lexus at kysse ordentlig, så han ikke bare nøjes med at snotte dig i hele ansigtet :lol:

 

Men jeg er nu meget glad for at mine hunde ikke vejer 70 kg, så ville jeg da godt nok være blevet slået i gulvet mange gange, da deres glæde nogle gange tager lidt overhånd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerede fra starten af har Luna gerne ville ind under min dyne og sove, og det kom hun også denne aften. Men denne gang blev hun ikke oppe i hovede enden, men kravlede lidt længere ned. Og pludselig kunne jeg mærke et ordentlig ryk, og så var jeg pludselig en dusk fattigere :oops:

 

Det gør altså pænt ondt skal jeg hilse og fortælle :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...