Lonny Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Baldur var oppe hos dyrlægen i sidste uge, og han fik taget en fuldstæning blodprøve, hvilket vil sige at vi testede for alt hvad der kunne testes. Her i dag fik jeg så svar fra dyrlægen. Baldur har en voldsom infektion, men hun kunne ikke sige hvad det var, så derfor skal Baldur op til dyrlægen igen i næste uge. Hun sagde at de infektions tal han havde var lige så høje, som hun ville forvente at se dem hos f.eks. en hund med lungebetændelse, så det er åbentbart ret alvorligt Så nu kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at spekulere over hvad det kan være, og hvor længe det så har stået på, han har nemlig overhovedet ikke ændret sig... Men han har jo altid været ekstremt træt og er også lettere nervøst anlagt, så jeg sidder her og tænker på om det måske er en infektion han altid har haft, og hvad betyder det så hvis han har gået med den så længe? Jeg ved godt at I ikke rigtig kan hjælpe, jeg havde bare lige brug for at dele mine tanker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Krydser fingre og poter for at han bliver OK igen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Jeg krydser alt hvad der kan krydses og håber på at dr. dyr finder ud af hvad der er galt med bassen............. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Krydser fingre for Baldur, og for at I kommer til bunds i hvad der er galt med ham :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Krydser fingre for at Baldur snarest er fit for fight! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Krydser fingre og poter for at han bliver OK igen :ae: Jeg krydser alt hvad der kan krydses og håber på at dr. dyr finder ud af hvad der er galt med bassen............. Krydser fingre for Baldur, og for at I kommer til bunds i hvad der er galt med ham :ae: Krydser fingre for at Baldur snarest er fit for fight! Tak til jer alle sammen. Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at tænke over hvad det kan være, og om man overhovedet kan finde ud af hvad det er, når der nu ikke er nogen åbenlyse tegn på infektion. Men jeg håber også det bedste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Det er også mærkeligt at man ikke kan se noget. Forstår godt at du er bekymret, men på den anden side har han åbenbart haft det i længere tid og klaret sig godt alligevel. Han har sikkert et stærkt immmunforsvar :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Det er også mærkeligt at man ikke kan se noget. Forstår godt at du er bekymret, men på den anden side har han åbenbart haft det i længere tid og klaret sig godt alligevel. Han har sikkert et stærkt immmunforsvar :5up: Ja han har så! Det er godt du kan sætte lidt perspektiv på tingene :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Vi har også prøvet at være til dr dyr og få den besked (dog var det ikke en voldsom infektion, bare en almindelig en) og man kan altså ikke lade være med at panikke, så jeg føler med jer. Men jeg synes nu Umulia har en god pointe :blink: Held og lykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 God bedring til din lille dreng! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts