Hop til indhold

Alvorlig infektion


Lonny
 Share

Recommended Posts

Baldur var oppe hos dyrlægen i sidste uge, og han fik taget en fuldstæning blodprøve, hvilket vil sige at vi testede for alt hvad der kunne testes.

 

Her i dag fik jeg så svar fra dyrlægen. Baldur har en voldsom infektion, men hun kunne ikke sige hvad det var, så derfor skal Baldur op til dyrlægen igen i næste uge.

 

Hun sagde at de infektions tal han havde var lige så høje, som hun ville forvente at se dem hos f.eks. en hund med lungebetændelse, så det er åbentbart ret alvorligt :cry:

 

Så nu kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at spekulere over hvad det kan være, og hvor længe det så har stået på, han har nemlig overhovedet ikke ændret sig... Men han har jo altid været ekstremt træt og er også lettere nervøst anlagt, så jeg sidder her og tænker på om det måske er en infektion han altid har haft, og hvad betyder det så hvis han har gået med den så længe?

 

Jeg ved godt at I ikke rigtig kan hjælpe, jeg havde bare lige brug for at dele mine tanker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre og poter for at han bliver OK igen :ae:

 

Jeg krydser alt hvad der kan krydses og håber på at dr. dyr finder ud af hvad der er galt med bassen.............

 

Krydser fingre for Baldur, og for at I kommer til bunds i hvad der er galt med ham :ae:

 

Krydser fingre for at Baldur snarest er fit for fight! :x:

 

Tak til jer alle sammen.

 

Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at tænke over hvad det kan være, og om man overhovedet kan finde ud af hvad det er, når der nu ikke er nogen åbenlyse tegn på infektion.

 

Men jeg håber også det bedste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også mærkeligt at man ikke kan se noget. Forstår godt at du er bekymret, men på den anden side har han åbenbart haft det i længere tid og klaret sig godt alligevel. Han har sikkert et stærkt immmunforsvar :5up:

 

Ja han har så!

 

Det er godt du kan sætte lidt perspektiv på tingene :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...