Hop til indhold

Legetøj der holder?


Gæst Henrik1982
 Share

Recommended Posts

Gæst Henrik1982

Hej alle,

Min kæreste og jeg er den glade ejer af en Labrador han på 10 måneder.

Vi prøver at finde legetøj til ham hele tiden men det eneste han ikke spiser ihjel er tennisbolde og dødbolde af hård gummi. Vi købte igår en Kong extreme, den der er til de mest vedholdende "Tygger" og den hold cirka 15 minutter efter der kom noget leverpostej i den. Den var godt nok kun til 30kg, hunde og vores er lige lidt over, men jeg er ret sikker på at det samme sker med den der er større. det samme skete med sådan en vælte pyramide der rejste sig op, vhor man så kunne putte godbidderi, Dyrehandleren sagde at den kunne køres over af en lastbil og kunne ihvertfald ikke bides i stykker, den hold ligeså kort tid. Så er der nogen der har nogle rigtig gode idéer?

 

Hilsen Henrik

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle,

Min kæreste og jeg er den glade ejer af en Labrador han på 10 måneder.

Vi prøver at finde legetøj til ham hele tiden men det eneste han ikke spiser ihjel er tennisbolde og dødbolde af hård gummi. Vi købte igår en Kong extreme, den der er til de mest vedholdende "Tygger" og den hold cirka 15 minutter efter der kom noget leverpostej i den. Den var godt nok kun til 30kg, hunde og vores er lige lidt over, men jeg er ret sikker på at det samme sker med den der er større. det samme skete med sådan en vælte pyramide der rejste sig op, vhor man så kunne putte godbidderi, Dyrehandleren sagde at den kunne køres over af en lastbil og kunne ihvertfald ikke bides i stykker, den hold ligeså kort tid. Så er der nogen der har nogle rigtig gode idéer?

 

Hilsen Henrik

 

Jeg vil råde jer til at være til stede når I giver jeres hund aktivitetslegetøj, så I kan aflede med noget mere spændende (et stykke pølse f.eks.) når han går i "spis dit legetøj mode". Hans behov for at tygge kan I evt. tilfredsstille ved at give ham nogle store rå okseknogler men det skal nok også overvåges lidt, da han lyder til at have enorme kræfter i sine kæbemuskler.

 

Træner I apportering?. Det elsker retrievere jo og hvis I prøver med noget blødt, f.eks. en bamse kan det jo være at han finder ud af at man ikke kun kan bruge sine tænder til hårdt arbejde.

 

Velkommen til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror osse, at en okse-rørknogle må være noget af det bedste. Men heller ikke hvilkensomhelst rørknogle... For den kan en stærk hund også brække splinter af, eller der kan sidde et lille ben ekstra på den.. Fjern det. Måske skal det være en endeknogle?

Desværre er det jo ikke den slags legetøj vi allerhelst vil have i sofaen...

 

---Men jeg kender godt det med at hundelegetøj faktisk ikke er lavet til store hunde... Mine bernere kunne knuse hvadsomhelst...

Silke er mere "blødmundet" Hun aner faktisk ikke rigtig, hvad hun skal stille op med en rørknogle....... :lol:

 

2196_20020610__Silke_med_kdben_7a_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...