Gæst Chaddin Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Jeg kan slet ikke beskrive hvor vred det her gør mig!!!!!! http://ekstrabladet.dk/112/article126985.ece I den her artikel tæsker en mand sin hund og får kun en bøde!!!! Hvordan kan det være en passende straf!! Han tæskede sin hund helt ærligt! Jeg forstår det altså ikke!!?? :evil::evil::confused::confused::mad::mad::evil::evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Mangler simpelthen ord :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Jeg kunne bare tage et bat, og så..!!! ..jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke bliver straffet for det han har gjort!? En bøde er altså virkelig bare ikke nok!! :evil: Jeg forstår virkelig ikke sådan nogle menneskers tankegang .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 :megaked: fatter slet ikke folk når de gør sådan eller vores samfunds holdning til det... en bøde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Han burde altså få bøde OOOOOG fængselsstraf! Det gør mig altså virkelig bare så raaaaasende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Jeg bliver så VRED når jeg hører om sådan noget, hvad pokker sker der lige..?? Det var en bevidst handling og hunden angreb ham ikke, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor han kun får en bøde??! FØJ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Jeg deler jeres harme og tror at mange ting ville blive anderledes hvis vores retssamfund ikke sidestillede dyr med ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts