Hop til indhold

Buddy på stranden


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Buddy og jeg har været på stranden i dag, og det nøøøød han bare i fulde drag :D

 

Da han var helt lille var han meget skeptisk over for vand, men det er han vidst ikke mere :wink:

 

I kan se ham her http://hunde.dyregalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8265 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser bare lækkert ud :D

 

Det fik mig til at tænke på, at vi er jo sådan nogen heldige nogen med adgang til sommerhus i Løkken ... og Tulle kan godt li stranden - men det er bestemt ikke pga. vandet ... hun afskyr at blive våd - så det der med at bade - det er overhovedet ikke hende ... Men løven vil jo efter al sandsynelighed være en vandhund - så måske det kommer til at på virke Tullen ???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det ser bare lækkert ud :D

 

Det fik mig til at tænke på, at vi er jo sådan nogen heldige nogen med adgang til sommerhus i Løkken ... og Tulle kan godt li stranden - men det er bestemt ikke pga. vandet ... hun afskyr at blive våd - så det der med at bade - det er overhovedet ikke hende ... Men løven vil jo efter al sandsynelighed være en vandhund - så måske det kommer til at på virke Tullen ???

Det kan meget vel tænkes, at hun lige pludselig finder vandet interessant, når der er andre der hopper rundt og leger i vandet.

 

Lucky kom aldrig til at holde af vand, til trods for, at det burde være en vandglad race. Buddy var heller ikke meget for vandet, men ved stille og rolig tilvænning så, ja du har jo lige set resultatet. :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
dejlig video.

 

Jeg syntes det kunne være hyggeligt hvis Tacco bare gad soppe lidt med mig men indtil videre har han kun været lokket i søen af en anden hund og da han opdagede at maven blev lidt våd så var han hurtigt oppe igen og rystede sig hele vejen hjem :D

Tak. :)

 

:lol::lol: Puha ad våd pels, det var da også en grimmer oplevelse :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Er sikker på Groa og Buddy vil nyde hinandens selskab på en strand.

 

Fredag blev groa klippet og var i bad, lørdag tog hun lige en tur i søen :roll:

:lol: Ak de kære hunde. Der er intet som en dejlig tur i det våde, og helst uden shampoo :wink:

 

Jeg tror også de ville nyde at hoppe i bølgen blå sammen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvor er han dejligt og stor :shock:

 

Han og Pelle må kunne nyde sådan en tur sammen, det er næsten som at se Pelle :lol:

 

Tak :D

 

Puha med hensyn til Pelle og Buddy, så jo måske med tiden, men ikke lige pt. Vi var nede hos Irene og Pelle forleden, og det gik desværre ikke helt efter bogen, hvilket resulterede i, at Buddy og jeg tog på denne strandtur i stedet. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor er han dejligt og stor :shock:

 

Han og Pelle må kunne nyde sådan en tur sammen, det er næsten som at se Pelle :lol:

 

Tak :D

 

Puha med hensyn til Pelle og Buddy, så jo måske med tiden, men ikke lige pt. Vi var nede hos Irene og Pelle forleden, og det gik desværre ikke helt efter bogen, hvilket resulterede i, at Buddy og jeg tog på denne strandtur i stedet. :D

Nå for pokker, ja det går ikke altid som man kunne ønske, men måske engang :)

 

Lækker er de begge :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvor er han dejligt og stor :shock:

 

Han og Pelle må kunne nyde sådan en tur sammen, det er næsten som at se Pelle :lol:

 

Tak :D

 

Puha med hensyn til Pelle og Buddy, så jo måske med tiden, men ikke lige pt. Vi var nede hos Irene og Pelle forleden, og det gik desværre ikke helt efter bogen, hvilket resulterede i, at Buddy og jeg tog på denne strandtur i stedet. :D

Nå for pokker, ja det går ikke altid som man kunne ønske, men måske engang :)

 

Lækker er de begge :oops:

Ja når de er faldet til i det nye og der er kommet ro på igen, så vil vi prøve igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...