Hop til indhold

Foredrag om muskel- og kamphunde


Gæst LKollerup
 Share

Recommended Posts

Gæst LKollerup

D.4.april bliver foredraget 'Muskel- og kamphunde - fup og fakta' afholdt på Karens Minde Kulturhus.

Foredragets formål er at gøre op med de fordomme, der findes omkring såkaldte muskel- og kamphunde. Dette dog ikke med blindhed for de problemer, der reelt set er.

Vigtigheden af at sætte sig ind i hunderacen og dennes egenskaber på både godt og ondt, er stor.

Så kom og hør et foredrag om et aktuelt emne og vær med i debatten, som stadig hersker rundt om i det danske land.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alpha Hundeadfærdscenter, Nordjylland

 

Hvad hedder personen der holder foredraget, og hvilken uddannelse har vedkommende?

Har du et link til stedet, vil gerne læse mere om det.

 

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvilke "hundemennesker" I har lært hos, og hvem I sympatiserer med. Jeg synes ikke det fremgår helt tydeligt af hjemmesiden...

For mig er der f.eks. stor forskel på Anders Hallgren og Jan Fennell :wink:

 

Ellers vil jeg sige: Godt initiativ. Jeg håber I får mange deltagere til foredraget, ikke helst også mange ejere af muskel/kamphunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

På vores hjemmeside under profil, står der at vi er uddannede af Turid Rugaas og har assisteret hende på hendes seneste uddannelse her i Danmark.

Så man kan vel sige at vi sympatiserer med Turid Rugaas.

Og ja, jeg mener også at der er stor forskel på Jan Fennell og Hallgren, og der må vi nok holde os til den sidste, hvis vi skulle vælge mellem de to.

 

Håber det var svar nok, ellers må du spørge mere ind.... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

På vores hjemmeside under profil, står der at vi er uddannede af Turid Rugaas og har assisteret hende på hendes seneste uddannelse her i Danmark.

Så man kan vel sige at vi sympatiserer med Turid Rugaas.

Og ja, jeg mener også at der er stor forskel på Jan Fennell og Hallgren, og der må vi nok holde os til den sidste, hvis vi skulle vælge mellem de to.

 

Håber det var svar nok, ellers må du spørge mere ind.... :)

 

Tak for svaret, ikke mere "krydsforhør" herfra :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...