Hop til indhold

Skibshunden


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Dumle har i denne måned været med ude og sejle igen. Denne gang gik lidt bedre end sidste.

Da båden startede hoppede han med det samme op til mig (det killede vist for meget i bagen), men efter lidt tid kunne han da sidde med numsen på en pude, omend lidt anstrengt og ikke helt fortroligt.

 

[ATTACH]13269[/ATTACH]

 

[ATTACH]13274[/ATTACH]

 

Efter lidt mere gyngen fandt han ud af at det faktisk var ok, så han lagde sig ned og lå ofte med snuden i vejret og indsnusede alle de nye havlugte.

 

[ATTACH]13275[/ATTACH]

 

Ja efter lidt tid med det og endnu lidt gyngen tog han sig endda en lur ombord og behøvede ikke længere pude under numsen :lol:

 

[ATTACH]13272[/ATTACH]

 

og på vej tilbage syntes han da vist endda det var ganske afslappende og fornøjeligt sådan at sejle en tur :lol:

 

[ATTACH]13273[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Var han ikke bare et split-millisekund fra at hoppe i vandet?

 

Til sept/okt kommer mandens båd endelig hjem, og jeg pønser da lidt på at tage en af hundene med, men jeg tror da bestemt jeg er nødt til at købe redningsvest, for mandens favorithund er syg med vand, og hun vil da tage den ud over siden. -Hun har før taget springet ud fra stevns klint bare for at komme i vandet......

Link til indlæg
Del på andre sites

Var han ikke bare et split-millisekund fra at hoppe i vandet?

 

Til sept/okt kommer mandens båd endelig hjem, og jeg pønser da lidt på at tage en af hundene med, men jeg tror da bestemt jeg er nødt til at købe redningsvest, for mandens favorithund er syg med vand, og hun vil da tage den ud over siden. -Hun har før taget springet ud fra stevns klint bare for at komme i vandet......

 

Ikke fra båden nej, men tror bare det er fordi han ikke har nået at overveje det endnu, for på bådbroen er det dælme med at holde ved ham ellers hopper han i :lol:

Vi har også snakket om en redningsvest til ham for lige nu holder vi godt nok godt i hans sele. Bare sådan for en sikkerhedsskyld, men vi skulle lige finde ud af om det overhovedet kunne lade sig gøre at have ham med eller om han ville flippe helt ud, men han tager det nu ganske flot.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...