Gæst Lusen Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Ja så fandt jeg også herind, faktisk ved en søgning på nettet. Jeg er vel mest det man kalder "dyretosset" da jeg på gården huser alt fra hunde, katte, heste, høns, marsvin, fugle og krybdyr. Jeg har haft dyr hele livet og hunde står mit hjerte nærmest. Jeg har en hunde fra Grækenland, en fra Spanien, en pekingblanding købt via en ven og en collie som jeg købte hos en anerkendt opdrætter i nordjylland. Alle 4 er tæver og det holder huset i live. Jeg selv har lidt særlig baggrundsviden gennem arbejde hos dyrlæger, på internater og gennem egne erfaringer med mine dyr, da hunde fra udlandet oftes kan have "skjulte fejl og mangler" eller enda "lidt" for meget med over grænsen. I mit arbejde køre jeg det sønderjyske tyndt og er så heldig at kun arbejde 3 dage om ugen hvor jeg møder tidligt og har fri omkring middag.. skønt .. da jeg så kan være hjemme og hygge med dyr og gård resten af dagen. Tja... det var vel det meste om mig og omkring mine dyr.. ellers ender det jo nok mere i en roman som i et indlæg.. Hilsen Lusen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Velkommen på Hundeforum! Ih, du har en collie? Collier er skønne! Jeg har selv en collie-dreng på lidt over et år, og han er bare dejlig. Må jeg ikke se et billede af hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Velkommen på HF ..jeg stemmer også på billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hejsa, vi vil gerne se billeder af alle dyrene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Velkommen til HF Og billeder, billeder, billeder!!! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hehe.... jamen så må jeg op på den stationære pc og få nogen lagt ind, på denne har jeg kun enkle af min lille pige fra spanien. Tak for velkomsten !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 velkommen til ja billeder kan vi jo ikke få nok af :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Velkommen til DANMARKS HYGGELIGSTE HUNDE FORUM Ja - Må vi ikke se billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Hej og velkommen til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Velkommer til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 29, 2009 Rapporter Share Besvaret August 29, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 29, 2009 Rapporter Share Besvaret August 29, 2009 Velkommen til... glæder mg til at se billeder..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 SORRY det har taget så lang tid... men NU er alle hundene lagt ind med billeder .... Tak for modtagelsen fra jer alle... her Bliver jeg !!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts