GRAND DANE Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 her inat kl 2 blev jeg vekket af den klassiske bøvse hkke lyd som kommer når tulle retunere sit maveinhold. men jeg kan ikke se vofer hun breker sig hun har ikke spist noget på tur hun har fået en frekadelle af magert fars og nogle tips (bugles) men det er alt. vad kan det nu være hun fejler:hmm:???. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 29, 2009 Rapporter Share Besvaret August 29, 2009 Jeg tror ikke hun fejler noget. Hunde tømmer bare maven engang imellem. Jeg ville kun være bekymret hvis det er flere opkastninger i løbet af få timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 29, 2009 Rapporter Share Besvaret August 29, 2009 Nu er Petrine godt nok 'lidt' mindre, men hun kan ikke tåle ret mange chips (eller andet salt) før hun kaster op, måske er det derfor? Uanset, hvis hun ikke er dårlig, så er det bare fordi hun skulle kaste op, det gør Petrine i perioder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 29, 2009 Rapporter Share Besvaret August 29, 2009 Jeg tror heller ikke at du skal være nervøs... men hold øje med hende i dag om hun bliver ved med det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2009 okay jeg ser tiden an.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts