Hop til indhold

Low 'n' High on a Thursday..


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Sikke en dag i Torsdags - godt jeg havde taget fri fra skole, ellers tror jeg, at jeg var gået i stess! :rolleyes:

 

-------------------

 

Vi starter dagen med, at tage Pippi (vores nye killing) til et simpelt tjek + 2. vaccine hos dyrlægen - det stod dog hurtigt klart, at der var noget helt galt, for dyrlægen var dobbet så ihærdig med stetoskopet, som han plejer at være med Mio - Konklusionen: Lille Pippi har dårligt hjerte! :megaked: :megaked: :megaked:

 

Det kom virkelig som et chok, fordi hun altid er så aktiv og glad/kælen!

Vi skal aflevere en prøve på mandag, for at udelukke tropisk hjerteorm, men dyrlægen mente nu ret sikkert, at det var en medfødt hjerteklapfejl - forstår ikke helt, hvorfor dyrlægen dernede ikke fandt det!? :confused: Hendes vejrtrækning skulle efter vores dyrlæges udtalelse lyde helt forkert uden tvivl!

Vi er jo kommet til at holde af den lille pels-tot, og nu vil forsikringen ikke dække, så vi er lidt paniske, hvis det er noget der kommer til at løbe op! Men pt krydser vi bare fingre for, at det måske er noget der kan blive lidt bedre når hun vokser, og ikke gå den anden vej! :x:

 

-------------------

 

Senere på dagen skulle Mig og Mio så interviewes til VMH, og det var en rigtigt hyggelig eftermiddag, hvor der blev taget en masse billeder (tror desværre ikke jeg har tilladelse til, at dele dem med Jer :oops:)!

Det hjalp meget på humøret, og Mio var helt vild med al opmærksomheden - Som han plejer! :mrgreen:

 

Vi sluttede dagen af med Rally træning hos Pia, og det var bare super!

Han er ved at lære at falde til ro, og Pia er rigtig sød til at hjælpe os! :5up:

Desuden klarede han bare øvelserne så flot, så jeg var rigtig stolt af ham. Var ellers bange for at dagens aktiviteter havde slået ham ud, men han er jo bare så dejlig som man kunne ønske sig! :lun:

Som ekstra belønning, fik han et dejligt guffeben, med LuckyLunas hjemmelavede mad! Det var G-U-F! :mums:

 

-------------------

 

Alt i alt, en super hektisk dag, fra den ene yderlighed (Low) til den anden (High)! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen! :kys: :oops: :blink:

Det er rart med lidt opmuntring til Pippi!

 

Ang. interviewet, så skal jeg nok sige til hvilket blad det kommer i.. selvom jeg allerede hader billederne af mig (fik dem tilsendt)!

Jeg ved ikke hvorfor min lille dobbelthage altid skal vokse til en enorm en på billeder! :roll:

Men Mio ser tilgengæld helt vild lækker ud, og kæresten har bøve-hår, fordi han ikke lige havde regnet med, at skulle med på billederne, så det kan vi glæde os til! :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...