Hop til indhold

Comfort sele


Gæst Tiny
 Share

Recommended Posts

Izzie bruger den her: http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=225911&ProductName=Hurtta+PRO+sele&GroupName=HundeSeler&GroupGuid=63

 

den er superbehagelig og skal kun hen over hovedet, så hun slipper for at jeg tager fat i poterne. Og den er hurtigt at få på hvis man har travlt. :5up:

 

Kender desværre ikke den sele du spørger om, men tror den blir meget varm om sommeren, når den fylder så meget af hunden + hvis den hopper i vandet tager det lang tid før selen tørrer og hunden ender med at blive forkølet :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også den sele hun bruger nu og den er faktisk rigtig god :-)

 

Tror du har ret med vand osv, det havde jeg ikke lige tænkt på! Kun at hun ikke blev så beskidt på mavsen når der bliver sjappet snart (hun er lang pelset der), men det gør selen jo selvfølgelig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej :)

Jeg er nu på hunde-forum netop pga. denne sele! Jeg leder efter en sele til min hund, og denne så ud til at fordele trykket ligeligt samt den var lyserød - og til bilen og med reflekser !

 

Er der nogen der har nogen erfaring med denne??

Link til indlæg
Del på andre sites

at sælge den som også værende sikkerhedssele til bilen synes jeg burde være direkte forbudt! Den lille karabinhage som medf¢lger vil SLET ikke kunne holde en selv lille hund, i et evt sammenst¢d :???:

Jeg bryder mig ikke om selen generelt heller. Kan ikke se hvorfor den ring man fæster snoren i, skal sidde midtpå rygstykket?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mio har den omtalte sele i creme/brun..

Comfort Sele - Brun/Beige

 

Mit første indtryk var, at den var lidt billig, men til prisen er den fin, og nu er jeg også blevet rigtig glad for den! :5up:

 

Efter han er vokset lidt, sidder den helt perfekt, den er lidt sej (MuttGear står der i nakken) og den lyser flot i mørket med alle reflekserne. :klap:

 

Den er slet ikke "varm" i den forstand, da det er et meget tyndt materiale, men ja der sprøjter mudder på den, så man skal ikke være sart. Den tørrer dog super hurtigt, meget hurtigere end hans Ruff Wear, og Mio elsker at løbe i samtlige vandpytter og åen, så de er begge under hårde tests! :blink:

 

Men jeg ville ikke bruge den som sikkerhedssele! Og det er ikke pga karabinhagen/bæltestykket, der faktisk er super kraftig, men for det første fordi ringen på selen ikke er særlig stor og for det andet fordi selen er meget stor i halsen, og derfor i mine øjne udgør en kvælningsfare ved en evt. kraftig opbremsning! :shock: Men jeg er ikke kvalificeret til at bedømme, så det er kun min egen holdning! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Læder mor

jeg læste en undersøgelse der er lavet om transport midler til hunde, det farligste var selerne, de gav en falsk tryghed og var til direkte fare ved en ulykke

hvis nogen har lyst til at læse den, kan jeg måske grave den frem igen.

 

Undskyld - det var jo ikke dit spørgsmål, jeg kom bare lige i tanke om den undersøgelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg læste en undersøgelse der er lavet om transport midler til hunde, det farligste var selerne, de gav en falsk tryghed og var til direkte fare ved en ulykke

hvis nogen har lyst til at læse den, kan jeg måske grave den frem igen.

 

Undskyld - det var jo ikke dit spørgsmål, jeg kom bare lige i tanke om den undersøgelse.

 

Gerne, det er jo relevant i forbindelse med selens brugbarhed som sikkerhedssele! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...