Hop til indhold

udstilling i silkeborg


Gæst santos
 Share

Recommended Posts

så er der ikke mange dage til vi skal til silkeborg.

det bliver lidt mærkeligt at udstille kedde der(longbodys christiania) i mellemklasse. Han blev nemlig dansk champ i hillerød. han kunne ikke flyttes i champ klasse, så med mindre han igen bliver mindst bedste han kan jeg ikke rigigt bruge udstillingen til noget, min værste konkurent til titlen som årets han kommer nemlig ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

så er der ikke mange dage til vi skal til silkeborg.

det bliver lidt mærkeligt at udstille kedde der(longbodys christiania) i mellemklasse. Han blev nemlig dansk champ i hillerød. han kunne ikke flyttes i champ klasse, så med mindre han igen bliver mindst bedste han kan jeg ikke rigigt bruge udstillingen til noget, min værste konkurent til titlen som årets han kommer nemlig ikke.

 

 

Du kan da bare give gas og vise at du er championtitlen værdig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

så har vi været på udstilling i Silkeborg.

Kedde vandt Mellemklassen og blev 5 bedste hanhund i racen,

jeg må tilstå at jeg var lidt skuffet, men nu er der ikke så lang tid til brøndby, så kan han endelig stilles i champion klasse, så går det forhåbentlig bedre.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

så har vi været på udstilling i Silkeborg.

Kedde vandt Mellemklassen og blev 5 bedste hanhund i racen,

jeg må tilstå at jeg var lidt skuffet, men nu er der ikke så lang tid til brøndby, så kan han endelig stilles i champion klasse, så går det forhåbentlig bedre.:-)

 

 

Tillykke Kedde. Jeg er ikke rigtigt inde i udstillingstitlerne, men synes det lyder som om han klarede sig fint. :-) Skægt at der er så stor forskel på, hvordan den samme hund bliver placeret (dommerens smag eller?)

 

Så går han da bare hele vejen i Brøndby. ;-) :5up: :hjerte:

 

Skal du ikke have ham med til Vildbjerg? Vi er tilmeldte, men nu ved jeg da ikke om vi kommer, når sådan en forvridning kan tage uger.. måneder.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...