Hop til indhold

Foder til jeres små hunde


Gæst Anibas
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

 

Sikke meget man kan lære herinde på Hunde-Forumet og hvor er jeg glad for det...

 

Og mit spørgsmål er så, hvilket foder I giver Jeres små hunde,, jeg selv har en Chihuahua og venter på en hvalp også Chihuahua..

 

På forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa...

 

Sikke meget man kan lære herinde på Hunde-Forumet og hvor er jeg glad for det...

 

Og mit spørgsmål er så, hvilket foder I giver Jeres små hunde,, jeg selv har en Chihuahua og venter på en hvalp også Chihuahua..

 

På forhånd tak

 

Jeg bruger Royal Canin som tørfoder, for det er det eneste de gider have.. Forsøgte med dyr Eaglepack, uden held..

RC laver noget special chihuahua foder... ved ikke hvor specielt det er, men foderpillerne er meget små, det tror jeg er den største fordel :)

 

Og ellers får de god hjemmelavet mad ved siden af

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til, håber vi må se et billede af dine dejlige chihuahuas inden så længe:)

 

Det er mit indtryk at de fleste chi-ejere bruger Royal canin chihuahua tørfoder og hvalpefoderet til små racer fra samme firma, mens de er små.

 

Jeg tror på at jo mindre en hund er, des vigtigere er kosten. Der skal ikke mange "forkerte" hundekiks til, når man sammenligner med de store racer, det er logik.

 

Jeg ville gerne fodre med hjemmelavet mad primært, det gjorde jeg med min tidligere hund for år tilbage. Stod næsten dagligt og kogte ris og kød, han var en kæmpehund. Men min Toffi er meget kræsen, og vil ikke have hjemmelavet.

 

I samråd med dyrlæge har hun nu i snart 14 dage fået Royal Canin Intestinal, det er hun ikke vild med, men smurt ind i lidt leverpostej med vand rørt i, ryger det skam ned. Hun får det fordi hun skal have noget letfordøjeligt p.t. ifælge dyrlægen.

 

Det er så økologisk leverpostej jeg iblander, for jeg vil helst undgå tilsætningsstoffer.

Ikke fordi jeg kun køber økologisk, men netop fordi når hun er så lille, synes jeg at det er vigtigt at den lille mængde mad hun indtager, er så sund som muligt. Det er også min dyrlæges mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...