Gæst Aussies for ever Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Sirius har i dag vundet sin 2. ud af 6 eliteprøver og fik en kææææmpe rød roset Wohooo ... eller hvad Egentlig ikke, første gang fik han en tredjepræmie ... og det var hans bedste resultat i eliten I dag vandt han med ... hold på hat og briller ... hundredehalvtredsognoget point, ikke engang point nok til en tredjepræmie (førstepræmie kræver 256). Skal jeg grine eller græde? ... og hvad vil jeg egnetlig med denne tråd ... har ingen idé ... skulle bare lige skive noget et eller andet sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 5, 2009 Rapporter Share Besvaret September 5, 2009 Skal vi ikke bare konkludere at springet fra klasse 3 til eliten er.... stort Tillykke med sejren - forstår godt, at følelsen er lidt sær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 5, 2009 Rapporter Share Besvaret September 5, 2009 Fnis, tillykke... alene det at komme i eliteklassen synes jeg er nok til en rød rosette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts