Dorte Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Jeg er godt klar over, at Liva jo ikke er en DKK-hund og derfor SKAL igennem en række undersøgelser/tests for at blive "godkendt". Men er der nogle ting, som det ville være en god idé, at jeg fik lavet alligevel af rent helbredsmæssige årsager? Har allerede overvejet at få hende HD-fotograferet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 øhm godkendt, til hvad? avl oder was? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Det var måske lidt kluntet formuleret. Hvis hun var udstillingshund og jeg skulle bruge hende i avl, er der jo nogle undersøgelser, hun skal igennem, mht. arvelige sygdomme m.v. Mit spørgsmål går mest ud på om der er nogle af de undersøgelser, som jeg/Liva kan have gavn af alligevel, som f.eks. HD. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Altså jeg tror bestemt det kan være smart at have sin hund HD/AD fotograferet - så du ved om det er noget du skal tage hensyn til.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts