Hop til indhold

Hundetræf :)


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Vi har tid hos Gudrun kl. 15.30. Og så ca. 1½ time frem. Så det bliver før 15.30, Flaffy ikke løbe med hunde bagefter, og Toffi gider ikke løbe med hunde bagefter :lol:

 

Hvornår kommer i så med færgen?

 

Det kunne være sjovt at se Dolph og Pero også :D

 

Mika har rigtigt skrabbet bagud her til aften, så hun har været godt tilfreds med dagen kan jeg se :D

 

Susi sover endnu, men hun var heller ikke helt frisk idag, og Muff, hun leger i sofaen med sit legetøj :D

 

De har lige fået en leo :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Tak for en hyggelig dag.

Det er nogle dejlige hunde allesammen, dem tør jeg godt lade Groa være sammen med en anden gang. Kan se næste træf er på Groas fødselsdag :D Vi skal dog først til Gudrun ugen efter, der har Jan nemlig fri.

 

Groa havde det sjovt, dejligt at hun og Muff legede sammen efter at Muff-kæresten var skredet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha - for Flaffy sidder mandigheden IKKE mellem benene' date=' sådan en mand kan vi lide :D

 

 

Jamen altså - hvor er det bare hyggeligt at man sådan kan knytte bånd på kryds og tværs af landet med sådan en god hundedebatside.. :)[/quote']

 

Ja, Flaffy er glade for alle hun hunde( steriliseret eller ej), MEN han glemmer de "gamle flammer" når der er nye :lol:

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en hyggelig dag.

Det er nogle dejlige hunde allesammen, dem tør jeg godt lade Groa være sammen med en anden gang. Kan se næste træf er på Groas fødselsdag :D Vi skal dog først til Gudrun ugen efter, der har Jan nemlig fri.

 

Hyggeligt at møde dig Gryn og lille Groa, hun er bare dejlig. Håber du kan være med en anden gang. :D

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hahaha - for Flaffy sidder mandigheden IKKE mellem benene' date=' sådan en mand kan vi lide :D

 

 

Jamen altså - hvor er det bare hyggeligt at man sådan kan knytte bånd på kryds og tværs af landet med sådan en god hundedebatside.. :)[/quote']

 

Ja, Flaffy er glade for alle hun hunde( steriliseret eller ej), MEN han glemmer de "gamle flammer" når der er nye :lol:

 

Hilsen Susanne.

Ja, for pokker han glemte både sine egne og også Susi som ellers har været en ''varm kartoffel'' for en ung smækker neutraliseret spansk gadetøs :lol:

 

Tror ikke han kan rumme for meget af gangen, så du afskedsbilledet jeg sendte?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et herligt billede, Susanne!

 

Der er enten mulighed for at være i Knebel 12.20 eller 14.20.

Vi har hidtil skelet til bl.a. vejr og hundehumør, og faktisk først besluttet færgetider få dage før.

Men Pero kan jo ikke før efter 15.30. Men der er jo ikke noget i vejen for at I andre fortsætter efter vi er taget til Gudrun...Eller laver nogle forskudte tidspunkter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja mig og Pero kunne jo godt køre sammen her fra Århus' date=' det ville være oplagt når jeg nu har bil..

(At finde Knebel er måske noget helt andet hihi)

 

Vil det sige at der er Knebel besøg igen den 17/3? For det er der jo god tid til.. Så kan selv jeg få fri :D[/quote']

Peros mor er stedkendt på Mols, så der kan hun være en stor hjælp :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mig og Pero kunne jo godt køre sammen her fra Århus' date=' det ville være oplagt når jeg nu har bil..

(At finde Knebel er måske noget helt andet hihi)

 

Vil det sige at der er Knebel besøg igen den 17/3? For det er der jo god tid til.. Så kan selv jeg få fri :D[/quote']

Peros mor er stedkendt på Mols, så der kan hun være en stor hjælp :lol:

 

Du har ret - er faktisk NØDT til at have hende med :lol:

 

Men det er rigtig, vi kan godt lave noget forskudt - men ellers kan vi jo planlægge det til næste gang I kommer over, er det den 17?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja tak, det er sødt :lol:

 

 

Ja, overskue for meget af gangen ligesom andre mænd. Der ikke kan tygge tyggegummi og gå på trapper samtidig :lol:

Hilsen Susanne.

 

Det var lige sådan noget jeg tænkte på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lægger billeder ind senere

 

Det bliver spændende at se:)

Det var hyggeligt at møde dig og bomstærke Groa :wink: (Med en diskret 1½ meter lang pind i munden, der vel vejede op mod halvdelen af Groa;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lægger billeder ind senere

 

Det bliver spændende at se:)

Det var hyggeligt at møde dig og bomstærke Groa :wink: (Med en diskret 1½ meter lang pind i munden, der vel vejede op mod halvdelen af Groa;)

 

Haha - så så man lige en Groa som kunne fælde en hel forsamling hundemennesker ;)

 

Intet galt med lidt selvtillid hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh ... nu bliver Tulle jo helt misundelig ... eller Tulles mor gør i hvert fald :oops:

 

Men jeg er slet ikke sikker på at sådan et kæmpe-hunde-træf er noget for Tullen ...

 

Jeg tror også at mange hunde ville foretrække flere mindre træf end ét stort.

 

Det ser måske stort ud på billederne, men faktisk var vi kun 4 hundeejere, de tre af os var der fordi vi havde tid hos Gudrun i dag :P

 

Men to af hundeejerne har hver 3 hunde, så det pynter jo på antallet :D

 

Men der var kun 2 hunde Toffi ikke kendte, ellers tror jeg også at det havde været for overvældende for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh ... nu bliver Tulle jo helt misundelig ... eller Tulles mor gør i hvert fald :oops:

 

Men jeg er slet ikke sikker på at sådan et kæmpe-hunde-træf er noget for Tullen ...

 

Jeg tror også at mange hunde ville foretrække flere mindre træf end ét stort.

 

Det ser måske stort ud på billederne, men faktisk var vi kun 4 hundeejere, de tre af os var der fordi vi havde tid hos Gudrun i dag :P

 

Men to af hundeejerne har hver 3 hunde, så det pynter jo på antallet :D

 

Men der var kun 2 hunde Toffi ikke kendte, ellers tror jeg også at det havde været for overvældende for hende.

 

Jeg tænker også at dét at der er mange af hundene der kender hinanden på forhånd gør, at det ikke bliver så voldsomt ...

Tulles møde med Muffen var jo kun positivt - fordi Tulle på forhånd var tryg ved Susi og Mika ... Normalt når vi møder hundeejere med flere hunde - så er Tulle godt nok ikke den der er længst fremme i skoene for at hilse på ... men det gik rigtig fint sammen med Mika, Susi og Muffen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mig og Pero kunne jo godt køre sammen her fra Århus' date=' det ville være oplagt når jeg nu har bil..

(At finde Knebel er måske noget helt andet hihi)

 

Vil det sige at der er Knebel besøg igen den 17/3? For det er der jo god tid til.. Så kan selv jeg få fri :D[/quote']

 

Se det er jo så det Gudrun tager stilling til gang for gang, når hun har set hundene. så vi ded det faktisk ikke før efter næste gang.

Men jeg vil mene at der er meget store chancer for at der også går 14 dage mellem næste gang også. Der går i hvert fald ikke en uge, for det har vi ikke råd til :lol:

Og jeg tror ikke på 3 uger imellem endnu, for Toffi´s vedkommende.

 

Men fordi Susanne og jeg helst kun kan på de dage hvor vi skal til Gudrun, pga færgepriserne, forhindrer det jo ikke jer andre i også at mødes på andre tider, for der er jo en hel måned til 17. marts :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mig og Pero kunne jo godt køre sammen her fra Århus' date=' det ville være oplagt når jeg nu har bil..

(At finde Knebel er måske noget helt andet hihi)

 

Vil det sige at der er Knebel besøg igen den 17/3? For det er der jo god tid til.. Så kan selv jeg få fri :D[/quote']

 

Se det er jo så det Gudrun tager stilling til gang for gang, når hun har set hundene. så vi ded det faktisk ikke før efter næste gang.

Men jeg vil mene at der er meget store chancer for at der også går 14 dage mellem næste gang også. Der går i hvert fald ikke en uge, for det har vi ikke råd til :lol:

Og jeg tror ikke på 3 uger imellem endnu, for Toffi´s vedkommende.

 

Men fordi Susanne og jeg helst kun kan på de dage hvor vi skal til Gudrun, pga færgepriserne, forhindrer det jo ikke jer andre i også at mødes på andre tider, for der er jo en hel måned til 17. marts :cry:

 

 

Nu skal jeg ihvertfald se jer uden hund den 28 februar :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det kunne være hyggeligt at mødes med jer andre med små hunde :wink: , men jeg tror også vi skal passe på det ikke blir for stort.

 

Jeg tror måske godt Flaffy kunne blive lidt "hanhund" hvis der var flere andre hanner sammen med "hans" tæver.

 

Men måske vi med tiden vi kunne finde ud af noget, Muff er jo også ny i flokken, ellers kender de andre hinanden godt.

 

Luna er bange for andre hunde, men det går fremad, men jeg tror hun skal have hunde stille og roligt. Hun kender Toffi, Susi og Mika godt nu og er tryg ved dem, selvom hun stadig starter i snor gøende, men falder til ro efter lidt tid og kommer løs.

 

Men ellers kan det da være Susi, Mika, Muff og Anne-Marie stiller op til leg en dag :wink:

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ja mig og Pero kunne jo godt køre sammen her fra Århus' date=' det ville være oplagt når jeg nu har bil..

(At finde Knebel er måske noget helt andet hihi)

 

Vil det sige at der er Knebel besøg igen den 17/3? For det er der jo god tid til.. Så kan selv jeg få fri :D[/quote']

Peros mor er stedkendt på Mols, så der kan hun være en stor hjælp :lol:

 

Du har ret - er faktisk NØDT til at have hende med :lol:

 

Men det er rigtig, vi kan godt lave noget forskudt - men ellers kan vi jo planlægge det til næste gang I kommer over, er det den 17?

 

Ja, Theresa, du kan tro jeg er kendt på Mols!! 8) Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange gange jeg har kørt gennem Knebel :lol:

Vi har nemlig sommerhus på Skødshoved:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mig og Pero kunne jo godt køre sammen her fra Århus' date=' det ville være oplagt når jeg nu har bil..

(At finde Knebel er måske noget helt andet hihi)

 

Vil det sige at der er Knebel besøg igen den 17/3? For det er der jo god tid til.. Så kan selv jeg få fri :D[/quote']

Peros mor er stedkendt på Mols, så der kan hun være en stor hjælp :lol:

 

Du har ret - er faktisk NØDT til at have hende med :lol:

 

Men det er rigtig, vi kan godt lave noget forskudt - men ellers kan vi jo planlægge det til næste gang I kommer over, er det den 17?

 

Ja, Theresa, du kan tro jeg er kendt på Mols!! 8) Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange gange jeg har kørt gennem Knebel :lol:

Vi har nemlig sommerhus på Skødshoved:)

 

Arh phfft! Så klarer vi jo snildt at finde dem engang hvis der skulle være interesse for et lille hundemøde ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg synes også det kunne være hyggeligt at mødes med jer andre med små hunde :wink: , men jeg tror også vi skal passe på det ikke blir for stort.

 

Jeg tror måske godt Flaffy kunne blive lidt "hanhund" hvis der var flere andre hanner sammen med "hans" tæver.

 

Men måske vi med tiden vi kunne finde ud af noget, Muff er jo også ny i flokken, ellers kender de andre hinanden godt.

 

Luna er bange for andre hunde, men det går fremad, men jeg tror hun skal have hunde stille og roligt. Hun kender Toffi, Susi og Mika godt nu og er tryg ved dem, selvom hun stadig starter i snor gøende, men falder til ro efter lidt tid og kommer løs.

 

Men ellers kan det da være Susi, Mika, Muff og Anne-Marie stiller op til leg en dag :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Theresas Dolph og min Pero er jo kun hvalpe endnu? Tror du det vil gøre noget?

 

Men ja, det kan selvfølgelig også blive for stort!

 

Forresten tror jeg Pero ville være god for Luna - han har selv været bange for andre hunde og er meget, meget sød ved forsigtige hunde - forsigtig og meget sprogsikker :)

Men han er selv 100% kureret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...