Hop til indhold

hej ny på siden

Gæst grand01
 Share

Recommended Posts

Gæst grand01

hej

vil lige sige goddag og fortælle lidt om mig selv.

Jeg har to hunde - 1 Grand Danois (gul-tæve) og en 1 Ruhåret Hønsehund( skimlet-han). begge er unghunde. Min mand bruger den ruhårede til jagt og div. træning. Jeg bruger tæven til udstilling, træning i DKK - pt. unghunde træning men på sigt vil jeg gerne prøve Rally med hende tror det er mere hendes tete..;))))

Jeg underviser i LP1 og unghunde i DKK og hygger mig rigtig meget med at hilse på en masse dejlige forskellige hunde og deres førerer.

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa, jeg er også ny her :D

jeg er en tøs på 22, som er den glade ejer af en labrabor på næsten 4 og en blandings hund på snart 1år,han er en mix mellen en foxterrier og en papillion

jeg går til hundetræning ,med den lille, og det har jeg gjort siden han var 9uger...

da han var ca 14 uger vandt han guld til hundeprøven og der var vi oppe mod hunde og trænere som havde gået der i op til 1år, så vi var mægtig stolte. :D

den store- labradoren Mickey, var en min kæreste havde da jeg kom til, og han er en dejlig mor-syg hund...smiler :wink:

nå det var så lidt om mig og mine hunde... :P

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 year later...
hej

vil lige sige goddag og fortælle lidt om mig selv.

Jeg har to hunde - 1 Grand Danois (gul-tæve) og en 1 Ruhåret Hønsehund( skimlet-han). begge er unghunde. Min mand bruger den ruhårede til jagt og div. træning. Jeg bruger tæven til udstilling, træning i DKK - pt. unghunde træning men på sigt vil jeg gerne prøve Rally med hende tror det er mere hendes tete..;))))

Jeg underviser i LP1 og unghunde i DKK og hygger mig rigtig meget med at hilse på en masse dejlige forskellige hunde og deres førerer.

Hej Grande1

Skal vi aldrig se billeder af dine hunde?

Jeg har selv en gul grande, hun er stadig en lille pige på 14 uger, så jeg er jo hel vild med at se billeder af dem der er "lidt" større end min lille pige:-):-):-)

Link til indlæg
Del på andre sites