Gæst grand01 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 hej vil lige sige goddag og fortælle lidt om mig selv. Jeg har to hunde - 1 Grand Danois (gul-tæve) og en 1 Ruhåret Hønsehund( skimlet-han). begge er unghunde. Min mand bruger den ruhårede til jagt og div. træning. Jeg bruger tæven til udstilling, træning i DKK - pt. unghunde træning men på sigt vil jeg gerne prøve Rally med hende tror det er mere hendes tete..))) Jeg underviser i LP1 og unghunde i DKK og hygger mig rigtig meget med at hilse på en masse dejlige forskellige hunde og deres førerer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen til Hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen til Dejligt med sådan en erfaren hundefører, så har vi novicer endnu én at trække på :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen. Altid dejlig med nye folk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bs Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 hejsa, jeg er også ny her jeg er en tøs på 22, som er den glade ejer af en labrabor på næsten 4 og en blandings hund på snart 1år,han er en mix mellen en foxterrier og en papillion jeg går til hundetræning ,med den lille, og det har jeg gjort siden han var 9uger... da han var ca 14 uger vandt han guld til hundeprøven og der var vi oppe mod hunde og trænere som havde gået der i op til 1år, så vi var mægtig stolte. den store- labradoren Mickey, var en min kæreste havde da jeg kom til, og han er en dejlig mor-syg hund...smiler :wink: nå det var så lidt om mig og mine hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen til jer begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen til Jer begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Amber Besvaret Februar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2008 Velkommen Grand01 og Bs Amber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 hej vil lige sige goddag og fortælle lidt om mig selv. Jeg har to hunde - 1 Grand Danois (gul-tæve) og en 1 Ruhåret Hønsehund( skimlet-han). begge er unghunde. Min mand bruger den ruhårede til jagt og div. træning. Jeg bruger tæven til udstilling, træning i DKK - pt. unghunde træning men på sigt vil jeg gerne prøve Rally med hende tror det er mere hendes tete..))) Jeg underviser i LP1 og unghunde i DKK og hygger mig rigtig meget med at hilse på en masse dejlige forskellige hunde og deres førerer. Hej Grande1 Skal vi aldrig se billeder af dine hunde? Jeg har selv en gul grande, hun er stadig en lille pige på 14 uger, så jeg er jo hel vild med at se billeder af dem der er "lidt" større end min lille pige:-):-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Velkommen:-D er også ny (men er præsenteret) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts