Gæst PiaM Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Jeg leder efter et sted, hvor jeg kan få min cocker trimmet... Jeg klippede selv min gamle cocker, da jeg ikke har den store fidus til hundesaloner - har hørt, at de kan være hårde ved hundene Min nye cocker, som jeg har overtaget fra Dyreværnet, vil ikke helt finde sig i at få klippet poter og har i det hele taget ikke helt lært, at blive trimmet. Er her nogen der kan anbefale et godt sted, hvor de er søde ved hundene... et sted evt. omrking Kgs. Lyngby el. i Storkøbenhavn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Jeg er også ude med lys og lygte for at finde en ny trimmer (min tidligere døde nemlig i sommers). Jeg fik anbefalet denne salon af Fairlady, så det prøver jeg næste gang. http://www.vestvoldenshundesalon.dk/index.html Men hvis din hund ikke er vant til at blive trimmet, kan det være at du selv skulle træne det lidt, for ellers vil det blive svært for trimmeren at ordne din hund uden at det bliver en grim oplevelse, uanset hvordan trimmeren gør det. Du kan jo starte med at sidde og hygge i sofaen mens du forsigtigt tager fat i en pote og giver en kiks for at hunden tillader det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 jeg har sendt dig en privat besked med navne på nogen jeg kan anbefale. Da det er ganske orange vil jeg ikke skrive navnene her offentligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaM Besvaret September 14, 2009 Rapporter Share Besvaret September 14, 2009 Tak for forslag Jeg træner meget "at få lov til at røre poter", med hende, men det er ikke let. Nogle gange er det så okay, andre gange er det bare ikke... Hun er en sær lille en, hvilket skyldes at hun er vokset op hos en gammel dame, der ikke har lært hende ret meget, andet end at sitte... Men hun er kun 3 år, og vil utroligt gerne lære, så der er håb forude! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts