Hop til indhold

Anbefaling af 'tags' - viiiildt søde.


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=7247680&section_id=6172319

 

 

Har lige modtaget 2 idag, de er rigtig fine. :hjerte: De er billige og kvaliteten virker til at være i orden. :5up::5up:

 

Obs leveringstid: 3 uger gik der før jeg modtog mine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måtte I jo egentlig gerne :-) (nu er det jo bare sådan at der står adresse og tlf nummer på.... og så på et offentligt forum.. Eller er jeg sippet? :blink:

 

 

Nu har jeg kopieret de 2 jeg har ind fra siden. De er lavet af plastic.

 

Hehe.. det var ikke for at "lure" din adresse, det er helt fint med eksemplerne fra siden, var bare nysgerrig efter designet! :blink:

 

Og de er rigtig fine de to - kiggede faktisk selv på det grønne til Mio :mrgreen: Der er lidt flere "feminine" skilte, er helt vild med, at man kan få matchende halsbånd også! Har forelsket mig i det her, men det er nok lidt for tøset til Mio :roll: Selvom han er en tøs/kylling for tiden! :lol:

 

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=26955514

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det var ikke for at "lure" din adresse, det er helt fint med eksemplerne fra siden, var bare nysgerrig efter designet! :blink:

 

Og de er rigtig fine de to - kiggede faktisk selv på det grønne til Mio :mrgreen: Der er lidt flere "feminine" skilte, er helt vild med, at man kan få matchende halsbånd også! Har forelsket mig i det her, men det er nok lidt for tøset til Mio :roll: Selvom han er en tøs/kylling for tiden! :lol:

 

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=26955514

 

 

Ved jeg skam godt n1nna. :kys:

 

Hi hi fint sæt. Det er jo ikke fordi farverne er tøsede, men der er selvfølgelig blomster på. :mrgreen: Ser man det? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måtte I jo egentlig gerne :-) (nu er det jo bare sådan at der står adresse og tlf nummer på.... og så på et offentligt forum.. Eller er jeg sippet? :blink:

...

 

Nej da - fornuftigt! Jeg ville enten have kopieret eksemplerne ind som du har gjort, eller redigeret teksten væk i PS :5up:

 

Sad faktisk her den anden dag og spekulerede lidt.. hvis der virkelig var nogen der var ude på noget, så ville de herinde kunne se, at jeg bor i Beder, de kan læse sig frem til hvor jeg går til træning, og derudfra hvor jeg befinder mig på bestemte tidspunkter. De kan følge mig, finde ud af hvor jeg bor, og vide at Mio nok ikke er den vilde forhindring ved et evt. indbrud! :???:

 

...Og sådan kan man blive ved.. så det er bedst, at stoppe inden man bliver paranoid! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej da - fornuftigt! Jeg ville enten have kopieret eksemplerne ind som du har gjort, eller redigeret teksten væk i PS :5up:

 

Sad faktisk her den anden dag og spekulerede lidt.. hvis der virkelig var nogen der var ude på noget, så ville de herinde kunne se, at jeg bor i Beder, de kan læse sig frem til hvor jeg går til træning, og derudfra hvor jeg befinder mig på bestemte tidspunkter. De kan følge mig, finde ud af hvor jeg bor, og vide at Mio nok ikke er den vilde forhindring ved et evt. indbrud! :???:

 

...Og sådan kan man blive ved.. så det er bedst, at stoppe inden man bliver paranoid! :mrgreen:

 

Ha ha, lige præcis. Lad os ikke håbe det går så galt. :skraek::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved jeg skam godt n1nna. :kys:

 

Hi hi fint sæt. Det er jo ikke fordi farverne er tøsede, men der er selvfølgelig blomster på. :mrgreen:Ser man det? :engel:

 

Mios far gør helt sikkert! :roll: Og så bliver hans næste kommentar: "ARRGH, hvad har du givet for det"?! :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mios far gør helt sikkert! :roll: Og så bliver hans næste kommentar: "ARRGH, hvad har du givet for det"?! :skraek:

Ups - det kender jeg godt. Plejer altid at pynte lidt på historien (noget med at var på tilbud). :engel:

 

Meeen kæresten kan da nærmest heller ikke tage i Bilka uden lige at købe et stykke legetøj/ guffere med hjem. Behøver jeg sige jeg aldrig får blomster længere. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

De er godt nok søde :-) Hvor store er de ca? Passer de også til en mindre hund.. man blir jo helt fristet :blink:

 

Ja, de mindste er 2, 5 cm (det ville også kunne gå til en kat) og de vejer jo ingenting da det er plastic. Jeg har bestilt flere nu :lol: og har denne gang taget dem nummeret større fordi de skal sidde i hendes sele.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...