Hop til indhold

Nu med vandhund!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Sådan lærer man en hund der er bange for at få våde fødder at vand er smadder skægt :mrgreen::blink::5up:

 

Først tager du hendes bedsteste ven med til søen, så han kan vise hvordan man gør ;-)

DSC03274.jpg

 

Så smider du godbidder der kan flyde i vandet (så skide sjovt ud da hun opdagede at næsen boblede når den kom under vandet :lol: )

 

 

Så smider man pinde og leger en go' go' leg og snakker med babystemme :engel: og glade høje toner og lyde....

 

 

 

DSC03292.jpg

DSC03290.jpg

DSC03289.jpg

DSC03280.jpg

DSC03279.jpg

DSC03278.jpg

DSC03276.jpg

 

Oooog VUPTI :mrgreen: så har man en vandhund d010.gif

 

 

Også lidt beauty-shots af den smukke og våde unge dame :mrgreen:

DSC03287.jpg

DSC03285.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke der er alger i :engel: det er en kunstig sø, vandet kom i for 14 dage siden ellers er der normalt bare mudder :lol: men skal nok være forsigtig :5up:

 

oki, så er der sikkert ingen prob! :5up:

Blev lige lidt nervøs, fordi jeg synes det så lidt grumse-gult ud på et af billederne, og så med stakkels lille Emils historie.. Men jeg bliver også så hurtig nervøs! :oops: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

oki, så er der sikkert ingen prob! :5up:

Blev lige lidt nervøs, fordi jeg synes det så lidt grumse-gult ud på et af billederne, og så med stakkels lille Emils historie.. Men jeg bliver også så hurtig nervøs! :oops: :blink:

 

jaa...det er også ren mudder/ler noget der er i bunden :engel: så selv når bissen ikke har rodet mudder leret op så er bunden helt rød og underlig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...