Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvordan kan det passe.....!?!

Featured Replies

Besvaret

...at denne lille bitte splint:

n592772870_1442832_3526-5.jpg

...blev til denne puttegøj:

DSC02367-1.jpg

DSC02432-1-1.jpg

...og nu er denne unge dame:

DSC03100_1_1.jpg

:lun:

DSC02361_1-1.jpg

Har I også billeder fra den første gang i så jeres hund og så til nu?? :engel:

Besvaret

Nøjagtig det samme spørger jeg om mht Bassen. Det går stærkt. Nogle siger for stærkt. Jeg fatter ikke i min hjerne, at vi udstillede Bassen i baby-klassen sidste år i maj. Nu skal han snart i åben klassen fordi han fylder to år. Hvor pokker blev tiden af :confused:

Besvaret
  • Forfatter
Det er oversødt :lun: Hun er virkelig smuk, hende Izzie :hjerte: Hvilken race er hun?

Hun er en dsg (dansk/svensk gårdhund) :mrgreen::blink: og verdens bedste af slagsen selvfølgelig :engel::mrgreen:

Besvaret
Hun er en dsg (dansk/svensk gårdhund) :mrgreen::blink: og verdens bedste af slagsen selvfølgelig :engel::mrgreen:

Jeg troede ikke man kunne få sådan én i kun sort og hvid :mrgreen:

Selvfølgelig :-D

Besvaret
  • Forfatter
Nøjagtig det samme spørger jeg om mht Bassen. Det går stærkt. Nogle siger for stærkt. Jeg fatter ikke i min hjerne, at vi udstillede Bassen i baby-klassen sidste år i maj. Nu skal han snart i åben klassen fordi han fylder to år. Hvor pokker blev tiden af :confused:

Præcis!! Hun var 12 dage gammel på det første billede, og jeg kan stadig mærke hvordan det var at holde hende, så lille, blind og hjælpeløs som hun var. Jeg var simpelthen så ræd for at komme til at mase hende, eller tabe hende :oops::lol:

Besvaret
Præcis!! Hun var 12 dage gammel på det første billede, og jeg kan stadig mærke hvordan det var at holde hende, så lille, blind og hjælpeløs som hun var. Jeg var simpelthen så ræd for at komme til at mase hende, eller tabe hende :oops::lol:

Uha, jeg ville da ha panikket helt, hvis jeg havde holdt sådan et bette væsen. Vi så først Bassen da han var 7 uger og selv da var det min gemal, der stod for at løfte og nusse og bære. Sådan noget tør jeg no way binde an med :shock::mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Jeg troede ikke man kunne få sådan én i kun sort og hvid :mrgreen:

Selvfølgelig :-D

Jo da :5up: Hele kuldet var sort/hvide, bortset fra den ene alene han der var. Han lignede sin mor og de andre deres far.

Izzies forældre:

n592772870_1442846_7264-1.jpg

Lige da hun blev født:

692544-1.jpg

Besvaret

Hold fast nogle søde billeder. :lun: :lun: :lun:

Ork ja har også tonsvis af billeder - også fra hvordan det hele startede og for hver uge min lille put er blevet ældre. :lol: Men er vist ikke så god en fotograf som dig :5up:- og den med poten er da for sød. Det havde jeg slet ikke tænkt på. :hjerte:

Besvaret

Hun er da bare skøn :mrgreen: Hvor er hun sød:mrgreen::mrgreen: Vi har desværre ikke billeder af Kratos, da han var nyfødt :(:( Synes hun er et meget smukt eksemplar af racen :-D

Besvaret
...at denne lille bitte splint:

Har I også billeder fra den første gang i så jeres hund og så til nu?? :engel:

Hvor eeer hun nuttet - og en smuk ung dame :lun: