Hop til indhold

En god lørdag


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg var ude og gå tur med først Luna, og derefter Baldur. Luna fik en tur på 3 km, og Baldur fik en tur på 5 km :5up:

 

Derefter fik de lov at spæne rundt og lede efter godbidder i haven, noget de elsker :-D

 

Og til sidst legede de lige lidt sammen.

 

Og så var det ellers tid til lørdags hygge, et par dejlige afslappede hunde (og kat), en toblerone, og en god film :mrgreen:

 

3935603639_54738792a5.jpg

 

Hvad fik I jeres lørdag til at gå med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var til ridestævne med min boss hele dagen. Hun var k¢rt afsted kl meeeeeeget tidligt, så jeg k¢rte derop med hendes mand kl 7. Så fik jeg også lige plukket hans hjerne lidt om noget hundetræning og ideer.... har besluttet at Indy og jeg skal begynde at arbejde mod working trials :mrgreen:

Det var en lang dag, og da vi endelig k¢rte derfra ved 2 tiden (k¢rte med bossen hjem i transporten), exploderede et af forhjulene, og vi måtte vente halvanden time på en mand der kom og skiftede hjul. Var ikke hjemme f¢r klokken halv syv i aftes. Men god dag. Det var godt at komme lidt væk fra hundene... Indy og Lexi var med Martin i klubben hele dagen, så de havde også en god dag med masser af hundeleg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...