Gæst Ditten Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hey alle sammen Sad lige og googlede lidt, og fandt denne korte interessante artikel http://www.sdu.dk/Om_SDU/Institutter_centre/Ifk_fysik_og_kemi/IFK_Nyheder/Kemiens_verden/Hunden_-_menneskets_bedste_ven.aspx :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Hvor godt - at se det på skrift, af videnskabsfolk, men var VI nogensinde i tvivl? :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Hvor godt - at se det på skrift, af videnskabsfolk, men var VI nogensinde i tvivl? :mrgreen: NEJ Men derfor er det stadig sød læsning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 NEJ Men derfor er det stadig sød læsning Ja, enig :5up: Og dejligt at ikke-hundeejere nu kan se hvad de går glip af og hvorfor VI er så tossede med vores dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Jeg forstår egentlig ikke "meningen" med den øverste del af artiklen :hmm: Men lyder interessant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Ja, enig :5up: Og dejligt at ikke-hundeejere nu kan se hvad de går glip af og hvorfor VI er så tossede med vores dyr Helt enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Helt enig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ditten Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 mmhm! Det er SUPER nice at se at der rent faktisk er beviser Og nej! Var aldrig i tvivl om hvorvidt en Vuf gør hele livet så meget bedre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Nu forstår jeg det... :blink: Det lyder fedt! :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Det er jo ren mekka for mig :klap2: - samvær med Mio og chokolade.. :mums: Og så har jeg en videnskabsmands ord på det! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Det er jo ren mekka for mig :klap2: - samvær med Mio og chokolade.. :mums: Og så har jeg en videnskabsmands ord på det! :5up: Year! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts