Hop til indhold

Luna kan åbne døre...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Her i weekenden har Luna (desværre) lært hvordan man åbner døre...

 

I går resulterede det i, at min mand åbnede en havedør og kaldte på Luna, men da hun åbenbart ikke kunne finde ud af hvor min mand var, så bestormede hun i stedet hoveddøren og fik den åbnet, for når far kalder så gælder det jo bare om at komme så hurtig så muligt :lol:

 

Så det næste stykke tid er vi nok nødt til at have alle døre låst, indtil Luna glemmer at hun ved hvordan døre kan åbnes :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i weekenden har Luna (desværre) lært hvordan man åbner døre...

 

I går resulterede det i, at min mand åbnede en havedør og kaldte på Luna, men da hun åbenbart ikke kunne finde ud af hvor min mand var, så bestormede hun i stedet hoveddøren og fik den åbnet, for når far kalder så gælder det jo bare om at komme så hurtig så muligt :lol:

 

Så det næste stykke tid er vi nok nødt til at have alle døre låst, indtil Luna glemmer at hun ved hvordan døre kan åbnes :blink:

Eller vend håndtaget lodret, som vi gør med små børn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at selv om håndtaget kommer til at vende lodret, så skal Luna nok finde ud af få åbnet døren alligevel, hun er sgu ikke dum den lille tøs :lol:

Så skal det vendes helt om, så det skal trækkes op i stedet for trykkes ned, bare husk at gøre det på den rigtige side, så håndtaget ikke rammer dørkarmen :mrgreen:

 

Men dygtige luna da :klap: cujo har stadigvæk ikke fattet hvordan man gør :roll: ville ellers være fint hvis han lukkede sig selv ud i haven og ind igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal det vendes helt om, så det skal trækkes op i stedet for trykkes ned, bare husk at gøre det på den rigtige side, så håndtaget ikke rammer dørkarmen :mrgreen:

 

Men dygtige luna da :klap: cujo har stadigvæk ikke fattet hvordan man gør :roll: ville ellers være fint hvis han lukkede sig selv ud i haven og ind igen :lol:

 

Hun er dygtig, hun har på en lille uges tid lært hvordan hun åbner samtlige døre i huset, og det giver os altså en del problemer :lol:

 

Blandt andet elsker hun at komme med i brusebad, men jeg vil ikke have hende med, fordi at midt i brusebadet stikker hun af og løber ind i vores seng for at tørre sig... Jeg troede jo så at jeg kunne forhindre hende i at gå med i brusebad ved at lukke døren, og derefter troede jeg at jeg kunne forhindre hende i at løbe ind i sengen ved igen at lukke døren. Og hvor følte jeg mig dog bare dum :oops::lol:

 

Og i går skulle jeg gemme godbidder ude i haven til dem, en leg de elsker, men før jeg havde gemt 1/3 del af godbidderne, så stod begge hunde ude i haven og var i fuld gang med at lede efter dem :lol:

 

Så hun skal helt sikkert vænnes af med det døråbneri igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i weekenden har Luna (desværre) lært hvordan man åbner døre...

 

I går resulterede det i, at min mand åbnede en havedør og kaldte på Luna, men da hun åbenbart ikke kunne finde ud af hvor min mand var, så bestormede hun i stedet hoveddøren og fik den åbnet, for når far kalder så gælder det jo bare om at komme så hurtig så muligt :lol:

 

Så det næste stykke tid er vi nok nødt til at have alle døre låst, indtil Luna glemmer at hun ved hvordan døre kan åbnes :blink:

 

dygtig Luna :lol: det er ikke for at være en lyseslukker - men Karla har absolut ikke glemt hvordan man åbner døre, selvom vi har forsøgt os med låste / åbne døre i mange måneder - hun springer stadig op og trykker håndtag ned når hun står overfor en lukket dør :rolleyes:

 

Håber Luna giver hurtigere op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

dygtig Luna :lol: det er ikke for at være en lyseslukker - men Karla har absolut ikke glemt hvordan man åbner døre, selvom vi har forsøgt os med låste / åbne døre i mange måneder - hun springer stadig op og trykker håndtag ned når hun står overfor en lukket dør :rolleyes:

 

Håber Luna giver hurtigere op :mrgreen:

 

Det håber jeg også at hun gør.

 

Hun havde det jo med at sno sig ud af sine sele, men efter at hun både fik sele og halsbånd på, så hun ikke kunne sno sig ud, der tog det hende kun 3 forsøg, før hun konkluderede at det var spild af tid at forsøge, så jeg håber at det samme sker med døren :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...