Hop til indhold

Har hun virkelig været så lille


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg fandt lige min første tråd fra da Luna kom hjem til os :hjerte:

 

Vi har jo hentet Luna i dag, og som nogen af jer nok husker, så spurgte jeg i en tidligere tråd om hvordan jeg kunne sørge for at Baldur også har et sted han kan få fred fra hende....

Nå men det viste sig slet ikke at være et problem, men hvor får Luna fred for Baldur henne :blink:

 

Luna tager det hele i stiv arm, men det samme kan ikke siges om Baldur :blink: Han har forelsket sig fuldstændig i hende, og som den teenage dreng han er, så kan han simpelthen ikke finde ud af at vise det på en passende måde :lol:

Han fiser rundt i røven på hende hele tiden, snuser, slikker og skubber til hende, han savler, pruster og stønner, så jeg tror sgu at han stiller sutskoene på et tidspunkt :blink:

 

Luna har allerede fundet noget af Baldurs legetøj og et ben, og hvis han så forsøger at slikke hende i mens hun tygger i det, så bliver damen sgu sur, så snerrer og snapper hun (man er jo lige kommet fra en søskende flok på 7 hvor man sloges om tingene :blink:), og han trækker sig sgu :blink:

Så hun kommer nok til at styre hjemmet med hård hånd :blink:

 

Jeg har allerede sat vaskemaskine nr. 2 over, fordi det er altså totalt umuligt at nå at få Luna ud i haven i tide, når man samtidig har en elskovssyg hanhund i røven hele tiden :blink:

 

Han har også forsøgt at drukne hende allerede, men det var dog et uheld :lol:

Jeg var ved at tørre op efter Luna, da hun så baljen med vand og lige skulle undersøge den, da hun så stod med snuden nede i baljen, så skulle Baldur lige snuse hende i røven, og da han jo ikke helt kan styre sine bevægelser, så fik han løftet hende op, så hun stod på hovedet ned i baljen med vand :lol:

 

Jeg tror vi alle 3 sover godt i nat :blink:

 

3449388867_e303edf710_b.jpg

 

3450203262_e95c4f7366_b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja en stor tøs :hjerte:

 

cujo sov og legede med en amstaff tæve på 9 måneder på det hundehotel han var på :lun: hun var til omplacering :genert:

 

Luna mangler vel noget mere fylde?

Men et super hyggeligt billed :lun: (skal nok lade være at kommentere de bukser :genert:)

 

:lol:Det var godt :lol:

Luna bliver ikke højere, men det næste års tid vil hun begynde at få noget mere fylde, så jeg ved snart ikke hvor henne i sofaen jeg og katten så skal være :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...