Hop til indhold

Ny billedtråd :)


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Jeg synes vi trænger til en ny billedtråd, der er mange nye medlemmer, og de skal da også vise deres hunde frem banan19.gif

 

 

Jeg ligger ud med mine tøser, Susi, Mika og Muff :)

 

Først et før og efter klipning billede af Muffen :)

 

Hun havde en meget filtret pels da hun flyttede ind og så ud til at være større end Susi og Mika :shock:

 

Hun har ændret sig utroligt meget siden hun kom af med pelsen og hun er nu væsentlig mindre end de pigerne :D

 

 

Derefter er der et billede af Muff og Susi i fuld fart, og et billede af Susi, Mika og Muff, der ved hvor de skal gå hen og tigge :lol:

 

Det sidste billede er af Tulle og Muff i fuldeste fart :shock:

 

2145_billeder_februar_001_1.jpg

 

2145_billeder_februar_062_2.jpg

 

2145_billeder_februar_070_3.jpg

 

 

2145_billeder_februar_077_1.jpg

 

2145_billeder_februar_069_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har da egentlig også nogle af Tulle og Muffen :D

 

2208_021408125158_1.jpg

 

 

2208_021408124516_1.jpg

 

Dem har jeg jo ikke set før Freudika :D

 

Det er jo mig Muffen kigger efter, efterladt i bil sammen med Freudika og Tullen på Gudruns parkeringsplads :shock:

 

Der havde hun kun været hos os i 7 dage og jeg trængte sådan til et indkøb :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da egentlig også nogle af Tulle og Muffen :D

 

2208_021408125158_1.jpg

 

 

2208_021408124516_1.jpg

 

Dem har jeg jo ikke set før Freudika :D

 

Det er jo mig Muffen kigger efter, efterladt i bil sammen med Freudika og Tullen på Gudruns parkeringsplads :shock:

 

Der havde hun kun været hos os i 7 dage og jeg trængte sådan til et indkøb :D

 

Det må du undskylde - det var nok en forglemmelse fra min side ... håber ik det gør noget at jeg har postet dem så ;D

 

og ja - det var ligepræcis det hun gjorde og der hun gjorde det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har da egentlig også nogle af Tulle og Muffen :D

 

2208_021408125158_1.jpg

 

 

2208_021408124516_1.jpg

 

Dem har jeg jo ikke set før Freudika :D

 

Det er jo mig Muffen kigger efter, efterladt i bil sammen med Freudika og Tullen på Gudruns parkeringsplads :shock:

 

Der havde hun kun været hos os i 7 dage og jeg trængte sådan til et indkøb :D

 

Det må du undskylde - det var nok en forglemmelse fra min side ... håber ik det gør noget at jeg har postet dem så ;D

 

og ja - det var ligepræcis det hun gjorde og der hun gjorde det :)

 

Nej, det gør ikke noget :D

 

Jeg kan se hun ikke føler sig heeelt tryg, hun har forandret sig meget siden, men for pokker de havde det sjovt de to :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Anne-marie' date=' er Muff halvt fugl? For jeg sværger - det ser ud til at hun spenderer halvdelen af dagen i luften :lol::lol:

 

 

Så smider jeg også lige to af de dejlige vapsere Bitten og Dolph, Bitten er den røde.. (Eller Orange, som vi kalder hende - agentnavn, I ved ;) )

 

[img']http://www.hunde-forum.dk/userpix/2201_11012008033_1.jpg[/img]

 

2201_Dolph2_1.jpg

 

 

Det gør hun også :lol:

 

Hun står utroligt meget på bagben, springer og løber stærkt :lol:

 

Ved ikke om der er fugl i hende osse a015.gif

 

Sikke dejlige billeder at alle hundene her :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg synes vi trænger til en ny billedtråd, der er mange nye medlemmer, og de skal da også vise deres hunde frem banan19.gif

 

 

Jeg ligger ud med mine tøser, Susi, Mika og Muff :)

 

Først et før og efter klipning billede af Muffen :)

 

Hun havde en meget filtret pels da hun flyttede ind og så ud til at være større end Susi og Mika :shock:

 

Hun har ændret sig utroligt meget siden hun kom af med pelsen og hun er nu væsentlig mindre end de pigerne :D

 

 

Derefter er der et billede af Muff og Susi i fuld fart, og et billede af Susi, Mika og Muff, der ved hvor de skal gå hen og tigge :lol:

 

Det sidste billede er af Tulle og Muff i fuldeste fart :shock:

 

:shock: Jeg har vidst ikke rigtig fulgt med her på det sidste.... HVEM ER MUFF?? vaikeapaatos.gif123gifs0136fr.gif

 

Dejlige billeder i øvrigt :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg synes vi trænger til en ny billedtråd, der er mange nye medlemmer, og de skal da også vise deres hunde frem banan19.gif

 

 

Jeg ligger ud med mine tøser, Susi, Mika og Muff :)

 

Først et før og efter klipning billede af Muffen :)

 

Hun havde en meget filtret pels da hun flyttede ind og så ud til at være større end Susi og Mika :shock:

 

Hun har ændret sig utroligt meget siden hun kom af med pelsen og hun er nu væsentlig mindre end de pigerne :D

 

 

Derefter er der et billede af Muff og Susi i fuld fart, og et billede af Susi, Mika og Muff, der ved hvor de skal gå hen og tigge :lol:

 

Det sidste billede er af Tulle og Muff i fuldeste fart :shock:

 

:shock: Jeg har vidst ikke rigtig fulgt med her på det sidste.... HVEM ER MUFF?? vaikeapaatos.gif123gifs0136fr.gif

 

Dejlige billeder i øvrigt :P

 

Jamen Tanja, det er jo fordi du ikke passer Susis fødselsdagstråd og hundetræfstråden osv osv....

 

:lol:

 

Hun er en lille spansk gadehund der er havnet lige ned i favnen på os her på Mols :oops:

 

7 kg ret energisk langhåret blanding på et år der nu er korthåret pga meget filtret pels ved ankomst :shock:

 

Der er billeder her på siden af hende sammen med Tullen og med Toffi, Flaffy, Zozo, Luna og Groa, så du må have været meget optaget af ledninger og Buddy for at have overset det ;)

 

Og hvor er de friske nye billeder af Buddy???

Link til indlæg
Del på andre sites

Oscar kan da også lige blive vist frem herinde :) Godt nok genbrug' date=' men det går vel nok :)

 

[img']http://www.hunde-forum.dk/userpix/2572_baggrund_1.jpg[/img]

 

Er der også lidt bjergged i Oscar? Dolph mener at store sten er til for at han kan holde udkig på dem :D

 

Lidt bjergged er der i ham, men på dette billede er det hans mor der pænt bad ham om at sætte sig op på stenen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg synes vi trænger til en ny billedtråd, der er mange nye medlemmer, og de skal da også vise deres hunde frem banan19.gif

 

 

Jeg ligger ud med mine tøser, Susi, Mika og Muff :)

 

Først et før og efter klipning billede af Muffen :)

 

Hun havde en meget filtret pels da hun flyttede ind og så ud til at være større end Susi og Mika :shock:

 

Hun har ændret sig utroligt meget siden hun kom af med pelsen og hun er nu væsentlig mindre end de pigerne :D

 

 

Derefter er der et billede af Muff og Susi i fuld fart, og et billede af Susi, Mika og Muff, der ved hvor de skal gå hen og tigge :lol:

 

Det sidste billede er af Tulle og Muff i fuldeste fart :shock:

 

:shock: Jeg har vidst ikke rigtig fulgt med her på det sidste.... HVEM ER MUFF?? vaikeapaatos.gif123gifs0136fr.gif

 

Dejlige billeder i øvrigt :P

 

Jamen Tanja, det er jo fordi du ikke passer Susis fødselsdagstråd og hundetræfstråden osv osv....

 

:lol:

 

Hun er en lille spansk gadehund der er havnet lige ned i favnen på os her på Mols :oops:

 

7 kg ret energisk langhåret blanding på et år der nu er korthåret pga meget filtret pels ved ankomst :shock:

 

Der er billeder her på siden af hende sammen med Tullen og med Toffi, Flaffy, Zozo, Luna og Groa, så du må have været meget optaget af ledninger og Buddy for at have overset det ;)

 

Og hvor er de friske nye billeder af Buddy???

 

thblushing.gif Det er jo helt pinligt, at jeg slet ikke har set det diffident.gif

 

Jeg må da indrømme, at jeg har stødt på billeder og navnet før, men det er godt nok fløjet lige over hovedet på mig, at det er dig, der har fået familieforøgelse. Jeg troede bare at det var nogen I har mødtes med. Ha ha ha sådan går det, når man kun løber med en "halv vind" :wink:

 

Nåh men i den her anledning vil jeg så sige, hvor er hun dog bedårene, den lille g018.gif

 

Jeg må vidst ind i nogle af de andre tråde, og læse lidt mere om hende :P

 

Og så skal du da nok få et hav friske billeder af Buddy drengen :wink: 2213_1_308_1.jpg

2213_1_366_1.jpg

2213_1_385_1.jpg

2213_1_391_1.jpg

2213_1_393_1.jpg

2213_1_394_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh - Buddy er jo blevet kæmpe og alt ... er han sårn bare gået hen og er bleven voksen uden jeg har lagt mærke til det :shock:

 

Hihi, det sad jeg også lige og tænkte på.. synes godt nok ham Buddy er blevet stor.. synes altså ikke det er længe siden jeg så billeder af ham, hvor han var en bette hvalp.. men han er dælme blevet en stor smuk Golden! <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

:lol: Ja han er ikke så lille mere, men han er jo også blevet 8 mdr. nu, så tiden går rigtig stærkt. Jeg kan næsten heller ikke selv forstå, at det er gået så stærkt :D

 

Nu er det mest hvalpede på ham, hans adfærd :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
:lol: Ja han er ikke så lille mere, men han er jo også blevet 8 mdr. nu, så tiden går rigtig stærkt. Jeg kan næsten heller ikke selv forstå, at det er gået så stærkt :D

 

Nu er det mest hvalpede på ham, hans adfærd :wink:

 

Ja, han er da KÆMPESTOR :shock:

 

Og lækker :oops:

 

Sikke mange dejlige billeder i det hele taget :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...