Hop til indhold

Dygtig hvalp


Gæst awina
 Share

Recommended Posts

Jeg er så stolt af lille Nemo, han er så dygtig og dejlig.

 

Han sover om natten, ja han står vildt tidligt op, men det gør babyer jo.

 

Han tisser kun inde hvis vi er uopmærksomme og ikke tænker os om, altså kun når det er vores fejl. Pøller gør han ikke inde, han løber ud og glor på bryggersdøren, åbner man løber han selv op i gården og gør det. I morges stod der åbent ud til og jeg var ved at lave kaffe, han gik rundt om sig selv to gange og spurtede derefter ud og pøllede og spurtede ind til mig igen :5up:...

 

Hver morgen laver vi søg på græsset, godt nok ikke med mad, da han ikke er så madglad, men med små kyllingestykker, han bliver tydeligt bedre for hver dag.

 

Vi har været til hundetræning 1 gang, hun anbefalede at vi prøvede at tage flexlinen på når vi skulle gå, så vi kunne gå frem uden ham, det virker, i dag gik vi helt ned for enden af vejen :mrgreen:

 

I går da jeg skulle på arbejde, gav jeg ham, den legeting han har når han er alene, han tog den, gik hen og lagde sig på sit lammeskind og ventede på jeg smuttede, det er da fantastisk. Han laver ingen ballade eller uheld mens jeg er på arbejde.

 

IIhhh jeg er så glad for min lille hvalp, i morgen er han 12 uger.

 

awina-albums-nemo-10-uger-picture9798-kaninen-er-spaendende-og-vi-over-i-afslapning-foran-kaninerne.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...