Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jeg har mistet Luna (hun er ikke død eller noget)

Featured Replies

Besvaret

DKK har lavet en ny hundeportal, eller har opdateret deres gamle, og den nye er blevet rigtig god og flot, meeeen jeg har mistet Luna :megaked:

På "min side" står der hvilke hunde man har, og Luna står der søreme ikke...

Jeg har så kontaktet DKK, og det skal nok blive rettet, så nu har jeg heldigvis snart 2 hunde igen :blink:

• Svar 57
  • Visninger 5,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
DKK har lavet en ny hundeportal, eller har opdateret deres gamle, og den nye er blevet rigtig god og flot, meeeen jeg har mistet Luna :megaked:

Jeg har så kontaktet DKK, og det skal nok blive rettet, så nu har jeg heldigvis snart 2 hunde igen :blink:

For Søren da - der fik jeg næsten kaffen galt i halsen:shock:

indtil jeg læste indlægget:rolleyes:

Besvaret
  • Forfatter
For Søren da - der fik jeg næsten kaffen galt i halsen:shock:

indtil jeg læste indlægget:rolleyes:

Undskyld, jeg kunne ikke lade være :lol:

Besvaret

:evil::evil::evil:

DU MÅ IKKE LAVE SÅDAN EN OVERSKRIDT, FIK EN KLUMP I HALSEN

:evil::evil::evil:

Besvaret
Undskyld, jeg kunne ikke lade være :lol:

Så laver man altså en smile-smiley og ikke en ked af det smiley ude i overskriften :evil::evil:

Ja man gør så :blink:

Besvaret
  • Forfatter

Jeg har lige ændret overskriften, så der ikke er flere der får et hjertestop :-D

Og undskyld til dem der lige fik kaffen galt i halsen :ae:

Besvaret
Weeheee, Lonny giver kvajekage :klovn:

:klap: juhhuuuuuuuuu - god idé :5up:

Besvaret

Lonny.. Fyyyy.. skamme, så ka du godt smutte ind i den kurv og blive der!!:evil: Det er ikke pænt gjort

Blev sq da helt bange:cry::cry:

:-D:lol:

Besvaret
Så laver man altså en smile-smiley og ikke en ked af det smiley ude i overskriften :evil::evil:

Ja man gør så :blink:

Nemlig!!! Den der ked-smiley gjorde udslaget :megaked: Pyh altså a075.gif

Tror I egentlig at vi er helt normale herinde? :oops: Jeg mener sådan at sidde og nærmest få hjertestop af en overskrift om andres hunde? :oops:

Besvaret
Jeg har lige ændret overskriften, så der ikke er flere der får et hjertestop :-D

Og undskyld til dem der lige fik kaffen galt i halsen :ae:

Tror du virkelig at du slipper med en undskyldning??? :shock: Næh du, det store kagebord er den eneste undskyldning der duer for sådan en brøler der :cool::engel:

Besvaret

Tror I egentlig at vi er helt normale herinde? :oops: Jeg mener sådan at sidde og nærmest få hjertestop af en overskrift om andres hunde? :oops:

Normal? sammenlignet med hvad? det forum vi ikke snakker om?

Hellere normal hunde-forum.dk bruger end unormal hunde-forum bruger.dk c070.gif

Nogle kalder det også empati og medfølelse :hmm: svære ord for mange at forholde sig til.

Besvaret
Normal? sammenlignet med hvad? det forum vi ikke snakker om?

Hellere normal hunde-forum.dk bruger end unormal hunde-forum bruger.dk c070.gif

Nogle kalder det også empati og medfølelse :hmm: svære ord for mange at forholde sig til.

Måske bare normal i forhold til den almindelige danske befolkning :genert:

Men jeg kan bedre lide din udgave :engel: Empati og medfølelse lyder væsentligt bedre end kuk i kysen :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Tror du virkelig at du slipper med en undskyldning??? :shock: Næh du, det store kagebord er den eneste undskyldning der duer for sådan en brøler der :cool::engel:

c+kage+069

g025.gif

Besvaret
c+kage+069

g025.gif

den har du jo ikke selv lavet, det er en ommer..

og for at tror du kan slippe let om det skylder du nu også kvajekakao til kagen...

Besvaret
  • Forfatter
den har du jo ikke selv lavet, det er en ommer..

og for at tror du kan slippe let om det skylder du nu også kvajekakao til kagen...

Påstår du at jeg ikke kan finde ud af at lave en kage :blink:

Besvaret
Påstår du at jeg ikke kan finde ud af at lave en kage :blink:

ja da, jeg har i hvert fald ALDRIG smagt noget du har lavet...

Besvaret
  • Forfatter
ja da, jeg har i hvert fald ALDRIG smagt noget du har lavet...

Jeg er rent faktisk ret god til at lave kage, så du kigger bare forbi en dag :5up:

Sådan en her har jeg lavet på et tidspunkt, og den smager bare godt, i min version var der ingefær i :mums:

kage1.jpg

Besvaret
Jeg er rent faktisk ret god til at lave kage, så du kigger bare forbi en dag :5up:

Sådan en her har jeg lavet på et tidspunkt, og den smager bare godt, i min version var der ingefær i :mums:

kage1.jpg

Uhmmm - så vil jeg glæde mig til søndag :mums: (altså hvis bilen arter sig :evil:)

Besvaret

"Andres hunde", hvad mener du med "andres hunde" :confused: HF-hunde er fælleseje :hjerte: og ikke "andres" :roll: de er VORES :cool:

Giver iøvrigt Guanomo ret :blink:

Besvaret
c070.gif

Fuck en fed smiley!!

Lonny - synes DKK skylder dig penge nok til at du kan gå til bageren og købe 4 lagkager, det jo faktisk dem som startede det hele

Besvaret
  • Forfatter
Uhmmm - så vil jeg glæde mig til søndag :mums: (altså hvis bilen arter sig :evil:)

Så må du huske at fortælle guanomo at jeg godt kan finde ud af at lave en god kage :blink: