Besvaret September 23, 200916 år comment_224312 DKK har lavet en ny hundeportal, eller har opdateret deres gamle, og den nye er blevet rigtig god og flot, meeeen jeg har mistet Luna På "min side" står der hvilke hunde man har, og Luna står der søreme ikke... Jeg har så kontaktet DKK, og det skal nok blive rettet, så nu har jeg heldigvis snart 2 hunde igen :blink: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224315 DKK har lavet en ny hundeportal, eller har opdateret deres gamle, og den nye er blevet rigtig god og flot, meeeen jeg har mistet Luna På "min side" står der hvilke hunde man har, og Luna står der søreme ikke... Jeg har så kontaktet DKK, og det skal nok blive rettet, så nu har jeg heldigvis snart 2 hunde igen :blink: For Søren da - der fik jeg næsten kaffen galt i halsen:shock: indtil jeg læste indlægget:rolleyes: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år Forfatter comment_224316 For Søren da - der fik jeg næsten kaffen galt i halsen:shock: indtil jeg læste indlægget:rolleyes: Undskyld, jeg kunne ikke lade være Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224317 DKK har lavet en ny hundeportal, eller har opdateret deres gamle, og den nye er blevet rigtig god og flot, meeeen jeg har mistet Luna På "min side" står der hvilke hunde man har, og Luna står der søreme ikke... Jeg har så kontaktet DKK, og det skal nok blive rettet, så nu har jeg heldigvis snart 2 hunde igen :blink: :evil: DU MÅ IKKE LAVE SÅDAN EN OVERSKRIDT, FIK EN KLUMP I HALSEN :evil: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224318 Er du rigtig klog at lave sådan en overskrift????? Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224321 Hvad tænker du på med sådan en overskrift.... Blev helt bange... :blink: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224322 Undskyld, jeg kunne ikke lade være Så laver man altså en smile-smiley og ikke en ked af det smiley ude i overskriften :evil: Ja man gør så :blink: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år Forfatter comment_224323 Jeg har lige ændret overskriften, så der ikke er flere der får et hjertestop Og undskyld til dem der lige fik kaffen galt i halsen :ae: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224326 Weeheee, Lonny giver kvajekage :klovn: :klap: juhhuuuuuuuuu - god idé :5up: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224329 Lonny.. Fyyyy.. skamme, så ka du godt smutte ind i den kurv og blive der!! Det er ikke pænt gjort Blev sq da helt bange:cry: :lol: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224331 Så laver man altså en smile-smiley og ikke en ked af det smiley ude i overskriften :evil: Ja man gør så :blink: Nemlig!!! Den der ked-smiley gjorde udslaget Pyh altså Tror I egentlig at vi er helt normale herinde? Jeg mener sådan at sidde og nærmest få hjertestop af en overskrift om andres hunde? Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224332 Jeg har lige ændret overskriften, så der ikke er flere der får et hjertestop Og undskyld til dem der lige fik kaffen galt i halsen :ae: Tror du virkelig at du slipper med en undskyldning??? Næh du, det store kagebord er den eneste undskyldning der duer for sådan en brøler der Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224341 Tror I egentlig at vi er helt normale herinde? Jeg mener sådan at sidde og nærmest få hjertestop af en overskrift om andres hunde? Normal? sammenlignet med hvad? det forum vi ikke snakker om? Hellere normal hunde-forum.dk bruger end unormal hunde-forum bruger.dk Nogle kalder det også empati og medfølelse :hmm: svære ord for mange at forholde sig til. Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224343 Normal? sammenlignet med hvad? det forum vi ikke snakker om? Hellere normal hunde-forum.dk bruger end unormal hunde-forum bruger.dk Nogle kalder det også empati og medfølelse :hmm: svære ord for mange at forholde sig til. Måske bare normal i forhold til den almindelige danske befolkning Men jeg kan bedre lide din udgave Empati og medfølelse lyder væsentligt bedre end kuk i kysen Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år Forfatter comment_224353 Tror du virkelig at du slipper med en undskyldning??? Næh du, det store kagebord er den eneste undskyldning der duer for sådan en brøler der Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224355 Nøj, det gik stærkt!! Hit med adressen, så er jeg på vej :mums: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224356 den har du jo ikke selv lavet, det er en ommer.. og for at tror du kan slippe let om det skylder du nu også kvajekakao til kagen... Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år Forfatter comment_224358 den har du jo ikke selv lavet, det er en ommer.. og for at tror du kan slippe let om det skylder du nu også kvajekakao til kagen... Påstår du at jeg ikke kan finde ud af at lave en kage :blink: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224360 Påstår du at jeg ikke kan finde ud af at lave en kage :blink: ja da, jeg har i hvert fald ALDRIG smagt noget du har lavet... Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år Forfatter comment_224362 ja da, jeg har i hvert fald ALDRIG smagt noget du har lavet... Jeg er rent faktisk ret god til at lave kage, så du kigger bare forbi en dag :5up: Sådan en her har jeg lavet på et tidspunkt, og den smager bare godt, i min version var der ingefær i :mums: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224380 Jeg er rent faktisk ret god til at lave kage, så du kigger bare forbi en dag :5up: Sådan en her har jeg lavet på et tidspunkt, og den smager bare godt, i min version var der ingefær i :mums: Uhmmm - så vil jeg glæde mig til søndag :mums: (altså hvis bilen arter sig ) Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224391 Tror I egentlig at vi er helt normale herinde? Jeg mener sådan at sidde og nærmest få hjertestop af en overskrift om andres hunde? "Andres hunde", hvad mener du med "andres hunde" HF-hunde er fælleseje :hjerte: og ikke "andres" de er VORES Giver iøvrigt Guanomo ret :blink: Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år comment_224394 Fuck en fed smiley!! Lonny - synes DKK skylder dig penge nok til at du kan gå til bageren og købe 4 lagkager, det jo faktisk dem som startede det hele Rapporter
Besvaret September 23, 200916 år Forfatter comment_224396 Uhmmm - så vil jeg glæde mig til søndag :mums: (altså hvis bilen arter sig ) Så må du huske at fortælle guanomo at jeg godt kan finde ud af at lave en god kage :blink: Rapporter