Hop til indhold

2. modningsperiode / tennagealder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Kan 2. modningsperiode / teenagealder allerede indfinde sig omkring de 16 måneder? Jeg synes jo jeg har læst 18-24 måneder alle steder... Men min fornuftige smukke pige har simpelthen tabt hovedet fuldstændigt i øjeblikket :ivrig:

 

Altså ikke fordi hun er skrækkelig skrækkelig eller noget, men fjollet det er hun sgu... og meget atypisk Karla-opførsel viser hun også... i en sådan grad faktisk, at Ekaterina mente, at Karla og Asta havde byttet personligheder igår :shock::lol:

 

Jeg har i de sidste par uger tænkt, at det var den lurende 2. løbetid der gjorde at hun opførte sig anderledes... og det har måske også noget at sige - uisær vedrørende den klæbende, krybende, pivende adfærd, som er ved at drive mig til vanvid lige så langsomt :rolleyes:... men hendes "spasmer", springen rundt i snoren, hoppen op af fremmede mennesker (som hun normalt plejer at undgå, hvis hun ikke kender dem), opsøgen andre hunde (som hun igen normalt plejer at ignorere hvis hun ikke kender dem)... synes jeg ikke rigtigt ligner løbetids adfærd...

 

Men kan det godt være 2. teenagealder der slår til allerede? Hun er fra d. 10 juni sidste år, så lige knap 16 måneder nu....

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og Jodie plejer jo at følges lidt ad. Jodie har nu lige haft sin anden løbetidsperiode...

 

Men altså - Jodie har også forandret sig på det sidste. Hun er ikke blevet mere fjollet, men meget mere voksen. Hun opfører sig i øjeblikket som en gammel hund på 10. Hun er stille og rolig (mere end hun plejer i hvert fald). Hun gider ikke andre hunde. De må slet ikke snuse til hende, for så bliver hun altså sur. Hun er lidt mere sart i forhold til lyde og irettesættelser og hun gider ikke lege med min søn ret meget (hvilket er meget udsædvanligt).

 

Så Jodie opfører sig altså også anderledes i øjeblikket.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: har du stjålet min normale hund? Min unghund opfører sig jo normalt så ufatteligt "voksent" og fornuftigt, at andre folk nægter at tro på hun er så ung...

 

men ikke lige nu - nope! :rolleyes:

 

Velkommen til min normale verden så - Håber hundene snart finder ud af at bytte rundt igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...