Hop til indhold

Agilitykonkurrencer


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har et spørgsmål til de garvede konkurrenceløbere. Jeg sad og kiggede lidt i stævnekalenderen på agilitysyd, for at se om der var nogle spændende stævner man skulle ud og kigge på :mrgreen:...

 

Og så falder jeg over et fra Belgierklubben i Odense... http://www.sitecenter.dk/belgier-odense/onlinetilmeldinguofffynsmesterskabiagility/

 

Der står at det er et uofficielt fynsmesterskab, og hos agiilitysyd er det kategoriseret som "stævne for hunde uden startbog" :confused:

 

Hvad betyder det? At man ikke skal stille med sin resultatbog? og at resultatet dermed heller ikke tæller? eller er det noget helt andet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kører i hvert fald ikke efter de normale regler med kl.1, kl.2, kl.3, Åben klasse osv.

Så resultaterne kan ikke tælle i de officielle startbøger, og det giver nok heller ikke noget særligt godt indtryk af hvordan sværhedsgraden normalt er i de forskellige klasser, da Øvet jo bare er en rod-sammen klasse af alle der ikke starter i U-øvet.

Det er nok det vi kalder et "for sjov" stævne.

Redigeret af topsytop
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et uofficelet stævne, og kræver der med ikke resultatbog og resultaterne tæller heller ikke.

 

MEN, tilgengæld er det et stævne der har været en tradition i over 10 år -nok snart 15 efterhånden og det er ganske populært :5up:

 

Det køre også efter helt normale regler, bortset fra at det jo ikke tæller, men det er ikke sådan at du kommer ud for et eller andet mærkeligt eller unormalt, så alt i alt er det faktisk god øvelse og så plejer det at være hyggeligt -selvom det tages ganske seriøst af både arrangøre og deltagere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et uofficelet stævne, og kræver der med ikke resultatbog og resultaterne tæller heller ikke.

 

MEN, tilgengæld er det et stævne der har været en tradition i over 10 år -nok snart 15 efterhånden og det er ganske populært :5up:

 

Det køre også efter helt normale regler, bortset fra at det jo ikke tæller, men det er ikke sådan at du kommer ud for et eller andet mærkeligt eller unormalt, så alt i alt er det faktisk god øvelse og så plejer det at være hyggeligt -selvom det tages ganske seriøst af både arrangøre og deltagere :-)

 

mange tak for svar :-D det er desværre ikke aktuelt for os endnu, lillefisen er først gammel nok til at løbe konkurrencer i midt-december (og hendes fører er stadig en klovn :lol: der bør lære meget mere)

Link til indlæg
Del på andre sites

mange tak for svar :-D det er desværre ikke aktuelt for os endnu, lillefisen er først gammel nok til at løbe konkurrencer i midt-december (og hendes fører er stadig en klovn :lol: der bør lære meget mere)

 

He he, lader du dig stoppe af det? :mrgreen: Jeg har glad og fro meldt Tyson og mig til en DKK agilitykonkurrence i næste weekend (dog kun på springbanen), selvom jeg tit er lidt af en klovn som handler. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, lader du dig stoppe af det? :mrgreen: Jeg har glad og fro meldt Tyson og mig til en DKK agilitykonkurrence i næste weekend (dog kun på springbanen), selvom jeg tit er lidt af en klovn som handler. :lol:

 

nej jeg lader mig ikke stoppe af at jeg selv er en klovn - men jeg må nødvendigvis lade mig stoppe af, at min hund kun er 16 måneder gammel ;-) men fra januar - så er vi klar! :5up: (til at gøre os selv til grin)

Link til indlæg
Del på andre sites

nej jeg lader mig ikke stoppe af at jeg selv er en klovn - men jeg må nødvendigvis lade mig stoppe af, at min hund kun er 16 måneder gammel ;-) men fra januar - så er vi klar! :5up: (til at gøre os selv til grin)

 

Ja, klart at hun skal være gammel nok. Men godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der er klar på at gøre mig selv til grin. :mrgreen: Tyson er fænomenal på en springbane, så jeg er ikke i tvivl om, at han potentielt kan klare sig rigtig godt i næste weekend. Desværre har han jo mig med som en klods om benet, så der er en pæn sandsynlighed for, at jeg ødelægger det for ham. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...