Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alle hunderacer forummet

Featured Replies

Besvaret

Kan vi ikke få en spidshunde gruppe? :5up:

Besvaret

Jo, lad os få en spidshundegruppe :5up:

Besvaret

Jo det kunne jeg også godt tænke mig....:engel:

Men der er bare en som skal melde sig som redaktør, og den person skal vide lidt om de fleste spidshunde, (hvis det er en spidshundegruppe som oprettes)... Personligt kender jeg ikke til ALLE racer i gruppe 5... men jeg kender da lidt om de fleste.

Besvaret

Men kan folk som har de forskellige hunde ikke hjælpe til?

Eller kan der ikke være flere redaktører, nu hvor der er så mange forskellige spidshunde?

Jeg stemmer på Freya som redaktør :-D Vil gerne hjælpe med at pløje nettet efter mere info hvis det er.

Besvaret
Men kan folk som har de forskellige hunde ikke hjælpe til?

Eller kan der ikke være flere redaktører, nu hvor der er så mange forskellige spidshunde?

Jeg stemmer på Freya som redaktør :-D Vil gerne hjælpe med at pløje nettet efter mere info hvis det er.

Hmmm... ved faktisk ikke hvor mange redaktører der kan være i et underforum:hmm:.... Men Jeg ville da ikke have noget i mod at blive redaktør.. jeg er jo alligevel meget herinde...haha:lol:... det kan være at man liiige skal give Admin en lille melding...:engel:

Besvaret

Super idé! :5up:

Jeg tror også du ville egne dig fint som redaktør, Freya3010 :-D

Besvaret

Jaaa :klap2: Det ville være så dejligt og vi opfører os jo så pænt, os med spidshunde :blink:

Besvaret
Jaaa :klap2: Det ville være så dejligt og vi opfører os jo så pænt, os med spidshunde :blink:
''

Hihihi...:lol:

Jeg har sendt en PM til Admin, så venter spændt på svar:-D:engel:

Besvaret

God idé! :5up:

Jeg får også snart en Eurasier og jeg har læst at den også hører til under spidshundegruppen :-) Den står bare ikke så racelisten i spidshundeklubben :hmm: Men som sagt, super god idé og godt at du tager initiativ :5up:

Besvaret
God idé! :5up:

Jeg får også snart en Eurasier og jeg har læst at den også hører til under spidshundegruppen :-) Den står bare ikke så racelisten i spidshundeklubben :hmm: Men som sagt, super god idé og godt at du tager initiativ :5up:

Grunden til at Eurasieren ikke står på racelisten i spidshundeklubben er at Eurasieren har sin egen klub...

http://www.eurasierklubdanmark.dk/

Besvaret
Grunden til at Eurasieren ikke står på racelisten i spidshundeklubben er at Eurasieren har sin egen klub...

http://www.eurasierklubdanmark.dk/

:stupid:Når ja selvfølgelig. Jeg er ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen :oops::mrgreen:

Besvaret
:stupid:Når ja selvfølgelig. Jeg er ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen :oops::mrgreen:

:lol::blink::lol:

Besvaret

Er der egentlig nogen der ved om der er andre Eurasier-ejere herinde? Jeg tror vist nok der er en der hedder Samu eller noget. Kan det passe?

Undsklyd det var vist lidt OT :oops:

Besvaret
Er der egentlig nogen der ved om der er andre Eurasier-ejere herinde? Jeg tror vist nok der er en der hedder Samu eller noget. Kan det passe?

Undsklyd det var vist lidt OT :oops:

Hmm...:hmm:... Det ved jeg faktisk ikke... Men mon ikke at der efterhånden vil dukke nogle flere op... Eurasieren bliver mere og mere populær kan jeg fornemme... Men det er jo også en skøn race...

:engel:

Besvaret

Jeg mener, at Donner skulle have sig en eurasier vist nok til foråret. Og har da stødt på en anden herinde også.

Besvaret
Jeg mener, at Donner skulle have sig en eurasier vist nok til foråret. Og har da stødt på en anden herinde også.

Det kunne da være sjovt hvis det var omkring foråret, det er også der vi får hvalp :-) Så kunne vi (hvis han vil) dele erfaringer osv :-D

Besvaret

Nej nej nej undskyld jeg bliver ved med at snakke OT :oops:

Undskyld nu skal jeg nok stoppe, det var ikke med vilje :oops::oops::oops:

Besvaret
Nej nej nej undskyld jeg bliver ved med at snakke OT :oops:

Undskyld nu skal jeg nok stoppe, det var ikke med vilje :oops::oops::oops:

Det jo bare bevis for nødvendigheden af en spidshunde gruppe :blink::-D

Besvaret

Jeg har fået at vide af Admin at han opretter den i morgen aften...:banan::klap::klap2::ivrig:

Besvaret

Wooohooo!! :ivrig::banan::tillykke: (ja minus happy birthday, synes bare vi sku' fejre det med lagkage :mrgreen:)

Besvaret
Wooohooo!! :ivrig::banan::tillykke: (ja minus happy birthday, synes bare vi sku' fejre det med lagkage :mrgreen:)

Man kan vel godt sige Happy Birthday..:hmm:.... Fødsels - dag... for spidshunde - gruppe 5 forum...:engel:

Og ja kage skal der til.:mums:

Besvaret
:klovn: JAMEN DOG :tillykke: Tillykke til gruppe 5 :bigsmile:

Hihi... sidder bare og venter på at Admin opretter den nu...:engel::engel::engel:

Besvaret
Hihi... sidder bare og venter på at Admin opretter den nu...:engel::engel::engel:

Hahaha det gør jeg også! :oops::mrgreen: