Hop til indhold

Alle hunderacer forummet


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jo det kunne jeg også godt tænke mig....:engel:

 

Men der er bare en som skal melde sig som redaktør, og den person skal vide lidt om de fleste spidshunde, (hvis det er en spidshundegruppe som oprettes)... Personligt kender jeg ikke til ALLE racer i gruppe 5... men jeg kender da lidt om de fleste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan folk som har de forskellige hunde ikke hjælpe til?

Eller kan der ikke være flere redaktører, nu hvor der er så mange forskellige spidshunde?

 

Jeg stemmer på Freya som redaktør :-D Vil gerne hjælpe med at pløje nettet efter mere info hvis det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Men kan folk som har de forskellige hunde ikke hjælpe til?

Eller kan der ikke være flere redaktører, nu hvor der er så mange forskellige spidshunde?

 

Jeg stemmer på Freya som redaktør :-D Vil gerne hjælpe med at pløje nettet efter mere info hvis det er.

 

Hmmm... ved faktisk ikke hvor mange redaktører der kan være i et underforum:hmm:.... Men Jeg ville da ikke have noget i mod at blive redaktør.. jeg er jo alligevel meget herinde...haha:lol:... det kan være at man liiige skal give Admin en lille melding...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

God idé! :5up:

Jeg får også snart en Eurasier og jeg har læst at den også hører til under spidshundegruppen :-) Den står bare ikke så racelisten i spidshundeklubben :hmm: Men som sagt, super god idé og godt at du tager initiativ :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
God idé! :5up:

Jeg får også snart en Eurasier og jeg har læst at den også hører til under spidshundegruppen :-) Den står bare ikke så racelisten i spidshundeklubben :hmm: Men som sagt, super god idé og godt at du tager initiativ :5up:

 

Grunden til at Eurasieren ikke står på racelisten i spidshundeklubben er at Eurasieren har sin egen klub...

 

http://www.eurasierklubdanmark.dk/

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er der egentlig nogen der ved om der er andre Eurasier-ejere herinde? Jeg tror vist nok der er en der hedder Samu eller noget. Kan det passe?

 

Undsklyd det var vist lidt OT :oops:

 

 

Hmm...:hmm:... Det ved jeg faktisk ikke... Men mon ikke at der efterhånden vil dukke nogle flere op... Eurasieren bliver mere og mere populær kan jeg fornemme... Men det er jo også en skøn race...

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, at Donner skulle have sig en eurasier vist nok til foråret. Og har da stødt på en anden herinde også.

 

Det kunne da være sjovt hvis det var omkring foråret, det er også der vi får hvalp :-) Så kunne vi (hvis han vil) dele erfaringer osv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Wooohooo!! :ivrig::banan::tillykke: (ja minus happy birthday, synes bare vi sku' fejre det med lagkage :mrgreen:)

 

Man kan vel godt sige Happy Birthday..:hmm:.... Fødsels - dag... for spidshunde - gruppe 5 forum...:engel:

 

Og ja kage skal der til.:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...