Hop til indhold

Zeus laver en sniger


Gæst mariel-j
 Share

Recommended Posts

Jeg har i dag optaget et lille klip af Zeus, der sniger. Jeg har tidligere omtalt det i den tråd, der handler om de øjeblikke, hvor man bare knuselsker sin hund allermest :hjerte:

 

Zeus kan det, at når man siger "kommer du snigende?" så begynder han at bevæge sig meeeeget langsomt. Han kan snige sig helt hen til en, og han kan faktisk stå med hovedet helt oppe ved ens ansigt, mens han bare står stille og venter på en reaktion. Ligeså snart han får en reaktion. Det kan være en bevægelse eller at man siger "du er opdaget" meget hurtigt, så bliver han ellevild og cirkulerer glad rundt omkring den, som han har sneget sig ind på... og det går ikke stille for sig. Han starter simpelthen op i et sæt, og så er han bare pludselig helt vildt glad. Jeg kan nu godt lide, at selvom han kommer snigende, så kan det godt være lidt svært at skjule sin begejstring, så halen giver lige et lille ryk en gang i mellem :-P

 

Lyden halter desværre bagud i videoen, så man når ikke at høre, at jeg siger "du er opdaget!" Det er ellers det, der for Zeus til at fare glad frem. Men min telefon er ikke ligefrem den bedste til at optage på :roll:

 

[media]

[/media] Redigeret af mariel-j
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare kært!!!! :hjerte:

Hvordan pokker har du lært ham det?

Jeg sad helt optaget af hans snigen og blev simpelthen så forskrækket da han for frem :skraek:

 

Jeg må indrømme, at jeg kan også selv blive helt forskrækket, når han gør det meget tæt på ens ansigt :-)

 

Men jeg har egentlig ikke rigtig lært ham det. Det er noget han altid har gjort, men i starten kunne han det selvfølgelig ikke på kommando. Zeus ligger som regel under vores seng og sover, og når jeg eller min kæreste så vågner om morgenen, så sker det jo, at vi lige skal tjekke om hunden er i live dernede. Så vi stikker gerne lige hovedet ned under sengen. Når Zeus opdager det, så kommer han nogle gange snigende (hvis han da ikke er for doven). Så sniger han sig helt ind til ens hoved, og bliver så ellevild, når man bevæger på sig. Vi har så altid sagt "kommer du snigende?", når han gjorde det af sig selv. Så efterhånden, så kan han gøre det på kommando. Det er dog ikke hver gang det virker... Hvis han kommer imod en med fart på, så skal man ikke lige regne med, at han stopper op og begynder at snige ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor godt :klap2: Og sikke en selvkontrol :shock: Genial hund :blink:

 

Nu du siger selvkontrol, så er jeg næsten lige nødt til at nævne, at jeg lige er kommet hjem fra arbejde da jeg optager videoen, og jeg har ikke hilst på ham endnu. Jeg åbnede bare døren på klem ind til der, hvor han er alene, og så satte jeg mig ind på sengen i gæsteværelset med telefonen klar til at optage... Når man åbner døren langsomt er det nemlig helt sikkert, at han begynder at snige... tossede hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...