Hop til indhold

Kæmpe løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Og shabi som Sonja skal have er helt klar en kandidat til noget IPO træning... :mrgreen: Hun bider sig fast i bamser og så kan man løfte hende op uden hun slipper..Altså i tænderne :shock: Måske man skulle finde nogle dværg figuranter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bianca herinde fra laver da rondering og spor med sine løver... Og vores Dicke er rigtig god til spor.. Hun finder alle godbidderne og tjekker også lige de andres spor om de har overset noget :mrgreen:

 

Vi må lave en lille løve-filial nær Esbjerg :slem: Svigerfar kan være bestyrer :mrgreen:

 

Ja det er en super ide med en løve-filial :klap:

 

Ved dog ikke rigtig om svigerfar er det rigtige valg som bestyrer - han vil bare beholde dem alle selv...:hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Ja, jeg kunne godt gætte, at det var dig :lol: Om ikke andet så ud fra brugernavnet:lol:

 

Så må jeg bare sørge for at komme forbi og smugle 3 af hvalpene med mig hjem, - så hellere risikere at få rystet lommer og bil. For jeg vil da godt nok ikke miste hundesitteren :mrgreen:

- måske vi alligevel har fundet et eksempel på noget, der kan gi´Oskar et traume....altså at miste hundesitteren

(har jeg fedtet nok nu :engel:)

 

Hehe, ja du har fedtet nok :-D PLUS mit hjerte er smeltet helt bort pga dine meget smukke og søde ord :P:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Hey.. Snak pænt ellers tror folk bare jeg er voldelig også :mrgreen:...

Jeg kunne da aldrig drømme om at beholde flere hvalpe end en :pift: Jeg skal bare lige finde ud af hvilken en .. Og de er da søde, ikk? Måske skulle jeg forære de 3 af dem væk..til nogen i familien :slem: jeg ved godt hvem der skal have Olymphia så:banan:

Mor, ALLE ved du er voldelig :blink: og jeg forstår lige pludselig ikke hvad du skriver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og shabi som Sonja skal have er helt klar en kandidat til noget IPO træning... :mrgreen: Hun bider sig fast i bamser og så kan man løfte hende op uden hun slipper..Altså i tænderne :shock: Måske man skulle finde nogle dværg figuranter :blink:

 

Årh, en lille IPO-løve. :lun: Det kunne da være grineren at stille til IPO-træning med sådan en lille pelstot. :mrgreen:

 

Måske komme Shabi til at bide sig fat i den lille "bamse" Athena og giver ikke slip, før hun har taget hende med hjem til mig? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, en lille IPO-løve. :lun: Det kunne da være grineren at stille til IPO-træning med sådan en lille pelstot. :mrgreen:

 

Måske komme Shabi til at bide sig fat i den lille "bamse" Athena og giver ikke slip, før hun har taget hende med hjem til mig? :engel:

:mrgreen: Bare vent... jeg forudser at det ikke varer mange år før Tyson og Shabi får en babylillesøster :klap: Sådan går det altid når man først har fået en :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...