Hop til indhold

HJÆLP HJLÆLP! FIND ANGEL!


Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane

Vores lille chihuahua, som lyder under navnet Angel, er desværre løbet bort (28/9-09), på Islands Brygge - ved basketbanen, tæt ved havnebadet og langebro. Hun er MEGET bange af natur, har små hvide poter, langt hår i nakken, er brun og er ikke meget større end en mellem kat. Se billede på min profil, for et mere præcist signalement. Hvis du har bare den mindste smule info omkring hvor hun kunne have løbet hen, eller har du fundet hende(eller kender du en der har fundet en chihuahua), så må du MEGET gerne ringe på 52396048 eller 24848607.

 

Hun betyder ALT for os, så det er ekstremt vigtigt vi får hende hjem igen, hvor hun føler sig tryg!

 

HUN ER SIDST SET PÅ EGILSGADE OMKRING KL. 10.00 D. 29/09-09 (hun bor på egilsgade 48 1.th)

Hun ved hvor hun bor, da hun har siddet ude foran vores opgang, den aften hun blev væk. Men desværre er blevet skræmt af en mand der var på vej ud.

 

Vi har gjort alt hvad vi kan, ledt og ledt. Og vi har snakket med mange beboere i nærheden og mange holder øje med hende, hængt plakater op over alt. Ringet til politiet, dyrelæger osv osv. Kan vi gøre mere :cry: ?

 

En meget ulykkelig hundemor - Marie Therkelsen.

 

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Åh nej, det ultimative mareridt! :cry: Ville ønske jeg kunne hjælpe! Forhåbentlig har Angel bare sygt midlertidigt skjul et eller andet sted og vil vende tilbage når hun kan få 'klar bane' (altså ikke støde på nogen undervejs). Håber hun snart er hjemme igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Åh nej, det ultimative mareridt! :cry: Ville ønske jeg kunne hjælpe! Forhåbentlig har Angel bare sygt midlertidigt skjul et eller andet sted og vil vende tilbage når hun kan få 'klar bane' (altså ikke støde på nogen undervejs). Håber hun snart er hjemme igen!

 

Tak.

 

Jeg håber af hele mit hjerte hun snart vender hjem. Vi har døren åben til lejligheden og opgangen så det er muligt for hende at komme ind.

 

Jeg snakkede med flere som havde set hende i tirsdags om formiddagen.

Hvor de fortalte hun ikke var til at komme i nærheden af, hun var så skræmt.

Og løb hurtigere end vinden kan blæse. Og hun flere gange var ved at blive kørt ned :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Åh nej! Måske kan I aftale med naboerne at døren ud til gaden midlertidigt kan stå åben, dag og nat, så hun har mulighed for at søge ind i opgangen?

 

Den har stået åben hele dagen og i nat også.. Og igår var den også åben det meste af dagen. I håb om hun kommer tullende ind i vores varme stue.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Har Angel evt. en favorit-legekammerat, der kan bruges som 'lokkedue'? Det virker nogle gange, men det kræver selvfølgelig man har en ide om hvor man skal lede.

 

Ja, hun har Chacco. Som er min 2. hund.

Han har dog også været med ude og lede i disse forfærdelige dage, og har også fået ham til at gø, i håb om hun hørte det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Ja, hun har Chacco. Som er min 2. hund.

Han har dog også været med ude og lede i disse forfærdelige dage, og har også fået ham til at gø, i håb om hun hørte det.

 

håber virkeligt at i finder hende, det er det værste der kan ske... :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
håber virkeligt at i finder hende, det er det værste der kan ske... :(

 

Tak :cry: Ja det er virkelig en hundemors værste marridt!!! Savner hende så meget! Og har heller intet hørt om hende idag :cry::cry::cry::cry::cry:

 

BER TIL GUD OM HUN KOMMER HJEM IGEN!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :cry: Ja det er virkelig en hundemors værste marridt!!! Savner hende så meget! Og har heller intet hørt om hende idag :cry::cry::cry::cry::cry:

 

BER TIL GUD OM HUN KOMMER HJEM IGEN!

 

 

Årh det gør simpelthen så ondt i hjertet for dig :cry: Hvis jeg boede i kbh ville jeg gerne hjælpe med at lede :cry:

 

Sidder og tænker på hvordan jeg selv ville have det :cry: puhaa...

 

Er hun chippet?? For så er der da en chance for at hun blir fundet/fanget og tjekket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Årh det gør simpelthen så ondt i hjertet for dig :cry: Hvis jeg boede i kbh ville jeg gerne hjælpe med at lede :cry:

 

Sidder og tænker på hvordan jeg selv ville have det :cry: puhaa...

 

Er hun chippet?? For så er der da en chance for at hun blir fundet/fanget og tjekket.

 

Ja, hun er chippet..

 

Ønsker bare hun har det godt hvor end hun er:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Håber virkelig I finder hende :ae:

 

Tak.

Det samme håber jeg også. Hun er virkelig mit ét og alt, hun har hjulpet mig igennem sygdom, ved bare at være hende selv. Hun er så fantastisk! Kan ikke forestille mig et liv uden hende.

 

Kan det virkelig passe jeg kun måtte tilbringe 1,5 år, med den mest fantastiske lille hund i hele verden?? Det er bare ikke fair :cry::cry:

 

Jeg håber, drømmer, ber til at hun kommer hjem igen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Orv det var da ellers en rigtig slem omgang!!

 

Håber på det bedste for dig!! Og at hun bliver fundet og leveret tilbage til sin moar:ae:

 

Krydsede fingre og poter!

 

Kiwi og Ditte

 

Tak.. Mange tak Ditte!

 

Stadig intet hørt om hende i dag :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Åh nej hvor frygteligt.

Jeg håber virkelig hun kommer hjem hurtigst muligt.

Godt hun er chippet.

 

Stor trøstekrammer her fra. :ae:

 

Mange tak skal du have!!

 

Der er nu taget kontakt til aktive dyrevenner, som hjælper til med efterlysninger.

 

Åh jeg håber hun snart kommer hjem :cry:

 

SLIP ALDRIG JERES KÆRE SMÅ UDE AF SYNE!!! Jeg håber virkelig for ingen, at de bliver udsat for dette marridt at miste sin lille elskede baby. Det er så forfærdeligt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Vi fik en opringning af en dame der havde mødt en nordmand ved DR-byen, som fortalte at han havde set en lille Chihuahua med noget lyserødt bånd på ligge i kanalen mellem universitetsparken og de store sorte bygninger i Tirsdags. Der havde været en masse mennesker der havde ringet rundt for at få nogle til at hente hende..

 

Desværre så hun først vores opslag i dag og ringede så hurtigt hun kunne.

 

Vi har ringet til falck og politiet for at høre om de har hende, men de havde intet hørt. Så vores bud er at Kbh's tekniskforvaltning har hende. Jeg ringede derind dagen efter og de fortalte at de ingen ting havde at gøre med de kanaler og vi skullle prøve noget vicevært fra DR. byen eller sådan.

 

Det er højest sandsynlig hende, men jeg trækker ikke efterlysningen tilbage før jeg ved med 100% det ER hende.

 

Jeg ønsker så højt at få hende hjem, så hun kan blive lagt til ro et sted hun kender, og vi kan få sagt ordentlig farvel til vores lille pige.

 

Jeg skriver så snart jeg ved noget nyt.

 

Jeg vil lige takke alle jer der har hjulpet os, og bakket op om os, nu hvor der er allermest brug for det..

 

Vi skal igennem en stor sorg, og et enormt savn. Og den svære tid er først lige begyndt. Det at vi skal mangle hende i vores hverdag er så forfærdeligt og ikke til at bære.

 

At Chacco, (vores 2. hund) skal være uden hende. At se ham savne hende, og lede efter hende i lejligheden på hendes specielle gemmesteder, knuser mit hjerte. Tårene triller stadig, og det vil de gøre i lang tid endnu.

 

Tak igen til jer alle sammen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...