Hop til indhold

HJÆLP HJLÆLP! FIND ANGEL!


Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane
trist :( håber virkelig i får fat i nogen så i kan få opklaret sagen, kontakt også ITU, it universitetet, de ligger lige ved siden af dr bygning, måske de har nogle informationer.

 

Det er ved emil holms kanal ikke?

 

Jo det kan godt passe.

 

Det er den kanal der er imellem universitets parken og den store sorte bygning. Jeg prøver at kontakte dem imorgen tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
:cry: ja, der var nok ikke mange chancer for at få hende tilbage i live :cry:

 

øj det knuser mit hjerte dét her :cry:

 

Håber i får hende hjem så i kan få en afslutning på det her :ae:

 

Det håber jeg virkelig også vi gør.

Har været nede ved kanalen idag og lagt en fin hvid rose i, så hun ved vi tænker på hende.. Hun var virkelig vores ét og alt, vores lille pige:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Det er så svært at finde ord... intet kan fjerne sorgen, smerten, tabet. Intet kan fylde tomrummet, kun tiden.

 

Hvor frygteligt det end måtte lyde, så håber jeg I får afklaret om det var Angel i kanalen - for det første har hun været væk så længe, at der i forvejen ikke var meget håb, og nu dette med hunden i kanalen - det betyder at chancen for at få Angel tilbage i live er reduceret til næsten lig nul, men så længe man ikke VED, så klynger man sig jo til håbet, og sårene rippes op dagligt. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

min veninders mors hund har været løbet væk siden starten af september og er først lige blevet fundet - de bor lidt ude for stokholm og de fandt ham helt oppe nord på alt oppe ved toppen af Sverige - af hendes mormor men heldigvis var der intet sket med ham - men der viser jo bare at selv om de løber langt væk kan de jo sagtens overleve på deres instinkter ^^

 

Men håber virkelig at du finder din lille pige igen meget snart og da helst i live godt nok bor jeg i Odense men skal nok sige til hvis jeg høre eller ser noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
min veninders mors hund har været løbet væk siden starten af september og er først lige blevet fundet - de bor lidt ude for stokholm og de fandt ham helt oppe nord på alt oppe ved toppen af Sverige - af hendes mormor men heldigvis var der intet sket med ham - men der viser jo bare at selv om de løber langt væk kan de jo sagtens overleve på deres instinkter ^^

 

Men håber virkelig at du finder din lille pige igen meget snart og da helst i live godt nok bor jeg i Odense men skal nok sige til hvis jeg høre eller ser noget.

 

Det var en dejlig opmunterende historie :hjerte:

Hvor er jeg glad for at de fandt hunden! Sikke en lettelse for dem.. Gid det var mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...