Hop til indhold

Lidt billeder af Oscar.


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Jeg har været så heldig at få lov til at låne et spejlreflekskamera, så mit yndlingsmotiv stod lige for skud :) Jeg har aldrig taget billeder med sådan et før, så der er plads til forbedring på den front. Men motivet fejler ikke noget :P

 

 

2572_hvaderdetfornoget_1.jpg

Hvad er det lige for en dims du har der, mor??

 

2572_vov_1.jpg

Jeg skal nok lige fortælle hvem der styrer showet her!

 

2572_pude_1.jpg

Oscar er helt tosse' med sin pude :D

 

2572_kys_1.jpg

2572_putter_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er de gode!

Jeg har et gammelt spejlreflekskamera stående på loftet, kan ikke mere huske at håndtere det, men det er altså noget andet end digitalkameraer, som tager billedet sekunder efter man har trykket knappen ned :?

 

Hvor ser han klog og tænksom ud på billede 1.

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeej de er fine! Er det EOS 400D du har brugt? Den har mine forældre nemlig, og det er så fedt et kamera..

 

Man kan ikke bruge displayet til at se hvad man tager billeder af - tilgengæld er den lige så hurtig til at tage billedet som et gammeldags kamera..

Suuuper billeder du har taget - man kan virkelig se hans farver.. Han er mere rød end jeg troede :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er et eos 400D, og jeg elsker det allerede, men bliver jo nok nødt til til at aflevere det tilbage igen :(

 

Ja jeg synes også det er fedt man rigtig kan se hans farver, han er nemlig meget rød.

 

Har også taget en masse billeder af ham og Stella i dag, men der kommer lige en tråd med dem :)

 

Kender det godt.. elsker når jeg kan låne forældrenes af og til.. De bedste billeder jeg har af mine hunde er taget med det kamera :)

 

Jeg har også bestilt nogle af dem i stor størrelse spændt op på et lærred - som så skal op og hænge.. det er kvaliteten heldigvis god nok til med det kamera

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...