Gæst Krusty Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Ja, i dag sad Elliott og jeg og så en meget berømt collie i en meget berømt film, nemlig Lassie, og det fik mig til at undres: Findes der egentlig nogen film hvor der optræder en sheltie? Nok ikke som hverken hovedperson eller bi-karakter, men måske bare i baggrunden eller i en enkelt scene? Så er der nogen på hundeforum der nogensinde har set en sheltie i en film? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kennel-Harmo9 Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Nej det har faktisk oss undret mig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zivah Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Hmm nej, det må jeg indrømme jeg heller ikke har sådan lige på stående. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts