Hop til indhold

Leo ideer


Oskar-løwen
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at få købt to stk. Leo til Oskar.

Han er helt vild pjattet med dem. :-D

Jeg har kun prøvet at fylde dem med tørfoder - Olivers hvalpe-piller. Det fungerer rigtig godt - og de bliver smidt og kastet rundt.:mrgreen:

 

Så er det at jeg kan huske, at jeg herinde har læst om, at der er nogle, der fylder dem med noget andet - måske også noget der fryses...

Hvad kan det f.eks. være :confused:

Jeg tænker, at jeg måske kan fylde hjemmelavet mad i, men jeg har ret svært ved at forestille mig, hvordan det skal kunne komme ud igen - og specielt hvis det er frosset.

Skal konsistensen af det hjemmelavede så ikke være ret flydende ...

Jeg har guldtæpper, her hvor jeg bor, så jeg vil jo helt ikke have, at det er alt for smattet...

 

Hvad fylder I andre i Leoerne ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror nu, det er KONG´erne, der bliver frosset med mad i :-D Mine kong´er har jeg aldrig frosset, det tager rigeligt tid uden synes jeg :-D

 

Jeg har desværre kun EEN Leo. Men jeg putter tørfoder i, små kogte kalkunstykker (eller andet kød), godbidder skåret ud i små stykker osv. Ja kun fantasien sætter grænser.

 

Du kan jo selv bestemme, hvor store de skal være = hvor lette de bliver at få ud.

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kongerne er gode til det mere klistrede og snaskede. Jeg har stadig ikke prøvet at fryse noget først, da Oskar har brugt ret lang tid på dem - altså uden at de er frosset. Han er nu blevet noget hurtigere, så jeg tror snart, at vi skal prøve en frosset udgave.

 

Leoerne er rigtig gode, og Oskar elsker dem. Jeg tror, jeg vil prøve nogle små kødstykker, så der er noget at skifte med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...