Hop til indhold

Løb i Store Dyrehave


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Ja nu sidder jeg og bliver lidt ked af at vi endte med at købe verdens sødeste hund, uden stamtavle :megaked:

For vi kan ikke melde os til træk.... :cry:

 

Men overvejer at tage til Hillerød og se det den 7. og 8. november, i Store Dyrehave: http://www.samojed.dk/Page/8.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja nu sidder jeg og bliver lidt ked af at vi endte med at købe verdens sødeste hund, uden stamtavle :megaked:

For vi kan ikke melde os til træk.... :cry:

 

Men overvejer at tage til Hillerød og se det den 7. og 8. november, i Store Dyrehave: http://www.samojed.dk/Page/8.html

 

Det skulle bestemt være en oplevelse:5up:... Overvejer selv, når pengenpungen er enig, at gøre Freya til brugshund også... men nu må vi se.. alle de gode løb er jo på sjælland... så det er dyrt for en jyde at komme derover:megaked::megaked::megaked:

 

 

Ps. Så kan det jo være at jeres hund nr. 2 skal være med tavle;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle bestemt være en oplevelse:5up:... Overvejer selv, når pengenpungen er enig, at gøre Freya til brugshund også... men nu må vi se.. alle de gode løb er jo på sjælland... så det er dyrt for en jyde at komme derover:megaked::megaked::megaked:

 

 

Ps. Så kan det jo være at jeres hund nr. 2 skal være med tavle;-)

 

Ja til det med stamtavle, mest fordi jeg synes det er ærgerligt at der er så mange ting man ikke kan melde sig ind i (det vidste jeg ikke desværre), men Anders synes at det er snyd hvis Buddha ikke må komme med :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja det var det, jeg tænkte.. god træning:-)

 

Var lige inde og sammenligne datoer og kan se at der er dobbeltudstilling den samme weekend i Herning, hvor der er dansk vinder om søndagen...

 

der vil selvfølgelig dukke nogle op til løb, da det er DM, men for de fleste hvor der både bliver dyrket udstilling og løb så plejer udstilling at være det som trækker mest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu sidder jeg og bliver lidt ked af at vi endte med at købe verdens sødeste hund, uden stamtavle :megaked:

For vi kan ikke melde os til træk.... :cry:

 

Men overvejer at tage til Hillerød og se det den 7. og 8. november, i Store Dyrehave: http://www.samojed.dk/Page/8.html

 

Det kan da være vi skal følges derud bare for at kigge. Og så burde jeg måske tage fat i Samsons brors ejer igen og se at få gjort noget ved den prøvetur...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan da være vi skal følges derud bare for at kigge. Og så burde jeg måske tage fat i Samsons brors ejer igen og se at få gjort noget ved den prøvetur...:oops:

 

Ja lad os! Vi skal også lige lure de forskellige vogne, Anders og en kammerat har tænkt sig selv at bygge en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja lad os! Vi skal også lige lure de forskellige vogne, Anders og en kammerat har tænkt sig selv at bygge en.

 

Uuuha... det skulle vidst ikke være lige sådan... jeg har nemlig også tænkt og tænkt..:lol:... Men prøv at kigge på de links som jeg har lagt ud længere oppe i tråden... der kan i se nogle af hundespandene..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuha... det skulle vidst ikke være lige sådan... jeg har nemlig også tænkt og tænkt..:lol:... Men prøv at kigge på de links som jeg har lagt ud længere oppe i tråden... der kan i se nogle af hundespandene..:engel:

 

Nej, men de er sådan nogle industrielle designere, de kan bygge nogle mærkelige ting :blink: Kammeraten har både eget værksted og adgang til et andet, hvor der er alle store maskiner, 3D fræsere og alskens løjer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Nej, men de er sådan nogle industrielle designere, de kan bygge nogle mærkelige ting :blink: Kammeraten har både eget værksted og adgang til et andet, hvor der er alle store maskiner, 3D fræsere og alskens løjer.

 

Oki... jammen så kan det da godt ske at det kan lade sig gøre:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Ja nu sidder jeg og bliver lidt ked af at vi endte med at købe verdens sødeste hund, uden stamtavle :megaked:

For vi kan ikke melde os til træk.... :cry:

 

Men overvejer at tage til Hillerød og se det den 7. og 8. november, i Store Dyrehave: LØB :: Samojed

:banan:jeg har også en sød hund uden stamtavle, stamtavlen gør dem ikke til bedre og søde hunde. jeg elsker min hund som hun er uden stamtavle:banan::banan::banan::banan::banan::banan::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...