Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Lad mig præsentere:
I nat fødte Toffee sit andet kuld... Lad mig præsentere dem: Lions of Denmark Go for it Atticus Dreng på 157 gram
-
Den bedste kritik nogensinde
Ja det lyder som en fremragende idé
-
Den bedste kritik nogensinde
:pift: Måske du skulle bruge den handler hver gang så
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Damn it! Vidi
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Flirting Lilli
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Born True *Frantzi*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Flirting Duffy
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Born Happy *Zorro*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Flirting Michelle
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Count on Granny *Heika*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Så komer der lidt bilelder af alle hvalpene fra i dag..Så kan jeg vel få fred et par dage Så det er bare at sætte sig tilbage og vente på at jeres hvalp bliver uploadet Lions of Denmark Damn it! Vici *Mille*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Her er nogle hvor Zorro er på.Heika ser sødest ud, men den bedste af dem alle sammen er Zorro.
-
Den bedste kritik nogensinde
Det er nemlig lige det det er Han har fået kritikker der er endnu bedre end den der senere Men han er nu også bare en super smuk hund.. Og så har han jordens bedste temperament
-
Rovdyr i babyforklædning
Nej det tror jeg på
-
Ændring af kæledyrs forordningen
Du er jo nemlig erhvervsmæssig opdrætter hvis du har 2 kuld om året. Og ja så skal manh ave opdrætteruddannelsen..Gad vide hvor mange kenneler der findes til næste år? Og hvor meget priserne på hundene stiger igen?
-
Ændring af kæledyrs forordningen
Erhvervsmæssigt opdræt er, alt efter hvilken offentlig instans du spørger: Politiet: mere end 4 hunde..Uanset om det allesammen er hanhunde, kastrater eller gamle hunde (5 så er du erhversmæssig opdræt, og skal have mere end 100 meter til nærmeste nabo, samt mindst 300 meter til bygrænsen) DKK: 3 eller flere avlstæver og laver mere end 2 kuld om året.. Kommunen: Hvis politiet betegner dig som erhversmæssig opdræt (altså mere end 4 hunde) så skal du overholde myndighedernes krav om bortskaffelse af "affald", larm, antal meter til nærmeste nabo osv. Told og Skat: Du er erhversmæssig opdrætter hvis du har en OMSÆTNING på mere end 50.000 om året.. Hvilket de fleste der laver hvalpe vel har?? Det ville jo være noget nemmere hvis de alle sammen definerede erhvervsmæssigt opdræt ens
-
Ændring af kæledyrs forordningen
Nej for et par år siden blev der indført en ny lov som gør at du IKKE kan få lov til at have mere end 4 hunde medmindre kravene om mindst 100 meter til nærmeste nabo OG mindst 300 m til byxone, er opfyldt..Der kan ikke dispenseres..Vi havde 96 meter til nærmeste nabo..Som var et hus hvor der ingen boede. Og heller ikke kommer til det. Alligevel kunne der ikke dispenseres for de 4 meter.Vi måtte købe nabohuset..Og derefter skulle husets status som helårsbeboelse fjernes. Enten er det en stald eller også skal det rives ned. Folk der ikke kender til de her love burde sørme se at få sat sig ind i dem!! Det sidste nye er at de nu må samkøre hunderegisteret, DKK osv så de kan "fange" dem som snyder og har mere end 4 hunde..Ellers skal folk nok melde hinanden i stor stil
-
Ændring af kæledyrs forordningen
Kan du?? Ved du hvordan reglerne for kommerciel transport er? At der fx på hver transport skal udstedes et TRACES bevis..Som skal udstedes og underskrives af embedsdyrlægen..Og tjekkes når du kører over grænsen..Som det er nu skal du også have embedsdyrægen til at tjekke din transport af hunde til stranden eller hundeskoven. Det er sq da hul i hovedet.
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Det er også svært..Især på de billeder hvor de er lidt våde :klap:Ja hun er rigtig nuttet... en sød og rolig hvalp..Nysgerrrig og glad for at tulle afsted..Og så kan hun ikke lide Lilli, for hun vil slås.. Duffy slås ikke, hun er en pige Duffy falder heller ikke i hullerne i junglen..eller vader i mudder :klap:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Og her ligger en masse billeder fra da vi var på stranden i¨går..Der er også nogle af de stroe med..Gudinderne og 2 der er drægtige og så alle hvalpene og babyerne selvfølgelig Picasa Webalbum - lions.of.denmark - 04
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Til Akrebbe: Lions of Denmark Flirting Lilli
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Flirting Michelle
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Når nu der er faldet ro over gemytterne, kan jeg godt skrive noget som jeg kom til at tænke på da jeg læste Pegasus indlæg.. Hunde må ikke overdrages elelr videresælges..Men hvad så når man flytter?? For år tilbage havde min kæreste og jeg slanger osv. så kom forbuddet mod de stoe kvælerslanger (tigerpython, klippepython, netpython)..Men dem der havde dem inden lovens ikrafttræden kunne gå til politiet og så fik man en dispensation.. i følge den måtte man ikke videregive/videresælge de ulovlige slanger. Man skrev også under på at politiet måtte og skulle tjekke slangerne, som skulle holdes forsvarligt. Det var jo sådan set fint nok, men dagen kom hvor vi planlagde at flytte fra Sjælland til Nordjylland..hvad gjorde man så?? Slangen kunne godt flytts..under frosvarlige forhold..Havd var det? jo..Vi skulle flytte ham (den store tigerpython på 3-4 meter) i vores egen bil..Lagt i et dynebetræk så han forholdt sig rolig Ploitiet i samtlige kommuner vi skulle igennem var informeret..Og vi havde politieskorte hele vejen fra Kalundborg, over broen og Fyn..Op igennem Jylland... Ved hver eneste kommune grænse skulle politiet tjekke om han nu også lå stille og roligt i sit dynebetræk.. vel ankommet til Nordjylland blev han eksorteret (stadig med politibeskyttelse) ind i sit nye hjem. Han blev placeret i sit terrarie og låsen 8en ganske almindelig terrarielås) blev smækket på.. Den dag i dag undrer jeg mig over at der overhovedet ikke var reger for terrariets beskaffenhed elelr låsen..Jeg har set en tigerpython på 4 meter spænde musklerne og så går glasset bare fra hinanden... En anden ting der også undrede mig var at polititet jævnligt (læs som i når der var kommet nye strissere på stationen, og de skulle se kræet) kom forbi og tjekkede ham.. På et tidspunkt kom vi til at snakke om, om de her strissere overhovedetvidste hvordan en tigerpython så ud? og efterfølgende viste jeg dem vores gamle boa..hver gang sagde de "ja det er sq en fæl fætter.. Godt han er forsvarligt lukket inde" .. Jeg tænker: fint nok at de nu har lavet regler om nogle bestemt hunderacer. Og det kan vi nok ikke gøre noget ved..Men kan strisserne overhovedet se forskel på racerne? Og hvad når folk vil flytte?..Har "vi råd" til at give dem politieskorte rundt i landet? har vi folk nok?
-
Hvilken hund? Bichon Frise, bolognese, coton de tuléar? VÆRDIGT HUNDELIV
Shih tzu er da også et rigtig godt bud Den elsker jeg..Og temperamentet er mere roligt end bichonernes er. Eller det virker sådan når man besøger jer eller møder ST på udstillinger..Det er også en hund som jeg syens er god med andre hunde. De er ikke racitiske som chihuahuaerne fx. og de kan lide tæt samvær ligesom løverne. Angående PL vil jeg give dig ret. . PL er også en sygdom man som ejer selv kan gøre meget for at bedre. De nyeste undersøgelser viser blandt andet at god motion (som jo mange af selskabshundene ikke får) vil hjælpe gevaldigt på de hunde som har PL.. Der var andre sygdomme jeg hellere havde set de ville undersøge for, hvertfald hos løverne.. Og en veninde jeg har som opdrætter mops siger at de har et stort problem med HD.. Eller problem er det måske ikke fordi man opdager det ved et tilfælde.Hundene er åbenbart ikke plaget af det fordi de er så små Men hun siger en undersøgelse har vist at over 50 % af alle mops har HD. Men jeg ved ikke om det passer..