Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Så kom løveungerne på græs.
Jeg brød mig heller ikke om det i starten men nu ÆÆÆLSKER jeg det.. Og nu er der ingen der spørger mere "hvad er det for en blanding? eller Er det en havanaise?" Hvis folk engang har set en Löwchen kan de genkende en for altid
-
Så kom løveungerne på græs.
Ja hun var klar til at forære sin chi væk og få en løve i Hunter-klip
-
Lad mig præsentere:
Skulle dig og Flisen ikke snart på overtalings-ferie heroppe
-
Lad mig præsentere:
Skal du også snart udvide?? Eller kan de stadig holde dig beskæftiget
-
Lad mig præsentere:
Kan du ikke bare tage både en løve og en toy??:slem:
-
Lad mig præsentere:
Haha jeg giver jer max 2 år så er i på den igen... Man bliver afhængig..Som hende damen der ringede efter den første og sagde "jeg må have en til..Det er synd kun at have en..." Eftr et halvt års tid ringede hun igen og sagde.."jeg må have en tresdje..Tænk hvis der sker noget med en af dem så der er en der bliver ladt alene tilbage"
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Åhhh hvor er de søde, dine børn..Synd de ikke også kommer med herned :lun:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Aj skidtet falder af dem når det tørrer.. Og så har vi jo været på stranden..det hele hjælper :slem: Jeg er nu meget omgængelig, så vi skal nok få det hyggeligt sammen Laura ville være kommet forbi i den her weekend med sin mor osv.. Men jeg ahr intet hørt fra dem
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Ja han bliver helt vildt smuk..Udstil ham og så kan jeg love dig at han nok skal tage nogle titler hjem til Færøerne... De 2 bliver et par gode repræsentanter at sende op til jer :klap:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Hun LIGNER en dame men hun snører alle folk, og de andre hunde også..terry-hvalpene har altid mega-lang snor og forever hvalpepas..Spritte er 2½ år gammel og får stadig lov til at hænge i ørerne på de voksne..Førsteret til mad og gode sovesteder... Jeg frygter at hende og Molly aldrig bliver rigtig voksne :stupid:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Det bliver Jonathan glad for at høre Det r hans prinsesse..Aldrig er en hund blevet så forkælet
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Han er sq da lille ..Giver du ham mad? Der r jo også forskel på folks ben..Han er vel bare lidt lavbenet..Også en anden ting..Hans søskende er klippet..Det gør at benene ser meget længere ud...
-
Lad mig præsentere:
Ja det trro jeg næsten Men jeg får et kuld til om 10 dage..Jeg tror der er 4-5 stykker i hende
-
Shabi in da house!
Ring til en åndemaner..Eller en clairvoyant..Min veninde fik slæbt en med hjem fra et værtshus..Altså han var død, ikk? Ellers havde det været nemt nok at få ham hylet ud
-
Lad mig præsentere:
Tark Der er rigtig mange der har fået øje på dem efter de er begyndt at komme her..Dejligt, for det er en vidunderlig hund som tit bliver fravalgt pga klipningen..Synd!
-
Lad mig præsentere:
Ja da Den første bliver helt hvid (han er lemon parti nu) Nr 2 bliver sortbroget Nr 3 kommer til at ligne sin far, Heartbeat, på en prik.. Jeg er meget tilfreds med det kuld.. Det er første del af min avlsplan der er fuldbyrdet.. og beviset for mig på at Terry var et superbt valg at gøre dengang.. De 3 små her er fjerde generation jeg har.. Forhåbentlig bliver deres temprament som de 3 tidligere generationer.. Typemæssigt bliver de som de 3 tidligere generationer.. Gode brede muskuløse hunde.
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Jeg ved det ikke..Jeg kommer ikke. Der får jeg besøg fra Færøerne, så Freudika skal handle mine hunde..Hvis Isabella tager med så kommer de måske med, ellers gør de ikke:vedikke:
-
Shabi in da house!
Nogen af dem gør Hvertfald har Sjabi ikek haft problemer med at være alene efterh un er komme hjem..Hun startede jo som jeg fortalte dig i bilen lige efter jeg havde hentet hende. Der ventede hun og de andre (i hver sit bur) i bilen mens vi var på restarant. Efter vi er kommer hjem har jeg efterladt hende i campingvognen..Både i bur og fri. Det længste har været 4 timer..Og hun har ikke sagt en lyd. Måske har du en ekstra beboer..Jeg håber fame ikke hun har taget nogen med hjem til os
- Shabi in da house!
-
Lad mig præsentere:
Tak Jeg kan ikke lide de koplettede :megaked:Men hvis man lader være med at kigge på farven så bliver den skide god
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Er det ikke bare vinklen jeg fotograferer i?
-
Shabi in da house!
Ellers tak Hun er sq maltrakteret nok som det er :damn: Eller pandehåret er ikke så slemt..Skægget er værre :stupid:
-
Shabi in da house!
Her er lidt billeder af Shabi fra stranden :klap:
-
Lad mig præsentere:
Ot til sidst, men ikkem indst (tværtimod ) Lions of Denmark Go for it Medina Pige på 200 gram
-
Lad mig præsentere:
Og hans store lillesøster: Lions of Denmark Go for it Shakira Pige på 186 gram