Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Julius K9 halsbånd/sele
K9 selerne synes jeg er elendige til løverne..De er skåret helt forkert så de kommer til at sidde og sluffe nogen steder..Og så filtrer de pelsen helt enormt.. Jeg er ret vild med Puppia-selerne..De sidder godt, men filtrer også pelsen alt for meget..Især på skuldrene og bryst/mave.. Hunter rundsyet er helt formidabel..Ingen filter og den sidder godt, også på de smalle hunde.. Og så har jeg lige købt en i noget totalt blødt elgskind.. Dyr, men hamrende god (den er også rundsyet) Så hvis jeg skal anbefale dig en så må det blive Hunter rundsyet.. Jeg tror jeg plejer at give lige omkring 150-200 kr for dem (er ikke helt sikker, fordi jeg jo bestiller en hel bunke af gangen..Men jeg kan finde ud af det, hvis det er)
-
Nytårstræf i Sønderborg
Hvor er du nærtagende!! Same shit Hører du nogensinde løverne brokke sig over at blive kaldt noget forkert..De er nemlig godt opdragede :klap:
-
Nytårstræf i Sønderborg
Medinaaaaaaaaaa
-
Nytårstræf i Sønderborg
Hvis han får dårligt bid eller kommer til at mangle kuglerne..Så skal jeg huske på dig..Men det håber jeg fame heller ikke sker..Så hænger jeg mig i et træ :damn:
-
Nytårstræf i Sønderborg
Sikke nogle dejlige billeder..Eyecatcher tog også en masse.. JA kagen den forsvandt bare men det var nu meget hyggeligt... Og jeg var vildt forbavset over at mine små hvalpe ikke var spor bange for Bonnie, eller gøede af hende. Man kan jo åbenbart ikke regne med socialiseringen. GAia elskede hende! Endelig en der kunne løbe hurtigt. Og mine hunde var døde bagefter..De sov hele dagen :klap:
-
Nytårstræf i Sønderborg
Det er hvertfald der jeg kommer
-
Euro Dog Show 2011
Både den hollandske kennelklub og campingpladserne kan engelsk. Og er utroligt venlige God fornøjelse
-
17 december
JA han er perfekt på elle andre områder..og støvsugerens allerbedst-se-se ven
-
17 december
HAn kan logre, men ikke som i sur kat.. HAn kan også sidde i bur, og gå i bad..Føntørreren elsker han..Så han skal bare lige klippes, så er han udstillingsklar
-
17 december
Jo Hvis ikke der snart sker noget, så må han ud
-
17 december
Men i Hvidovre kan man få fin fin sushi som ikke er dyr...Eller i KAssel
-
17 december
Jeg har overvejet det kraftigt..Men Natascha siger NEJ..Kunne sq da ellers være sjovt..
-
17 december
Det sagde vi også med Atticus, ikk?
-
17 december
Vi flytter sq hele biksen... Forresten så kan jeg lave Sushi..Og Natascha er endnu bedre til det.. Vi må have hende overtalt en dag
-
17 december
MAn er nødt til at sige at man er seriøst i overvejelser.. SÅ kan jeg holde tilbage. Men når jeg først har besluttet at en given hvalp beholder jeg ikke, så er det med ikke at tøve..Jeg er sq ikke for god i forvejen til at sortere
-
17 december
4'er.. jeg bestiller et når jeg nu skal have nye skær igen
-
17 december
BAre sig til så kommer Osteren :slem:
-
17 december
Meget..Men fordelen ved en CC er at du kan barbere den i samme omgang som du barberer ben osv. Det minimerer svineriet en hel del i forhold til en løve
-
17 december
Lad os bare sige at en udstillings-vinderhund bliver han sq nok aldrig Men det var jo heller ikke derfor du købte ham så det er jo lige meget:ae:
-
17 december
Og dine hunde har hun også lært det
-
17 december
Vi kan lave en nummi tråd..Dem kan jeg nok finde en del af Altså nummierne
-
17 december
Nej Den er meget bedre..og jeg ærgrer mig over jeg ikke tog et større stykke..Men den dag ville jeg have ærgret hvis jeg havde gjort
-
17 december
Leo nemlig Han kan alt det som løverne kan...bortset fra at gø..
-
17 december
Mozart... Han er MIN Se der står udstilling i panden på ham, hvis ellers biddet arter sig
-
17 december
Du vil have sushi, vil du Det vil jeg også